صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

افزایش 47 درصدی خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان در استان آذربایجان شرقی

۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴:۱۳
کد خبر: ۴۵۴۵۴۰۱
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: آمار تحت پوشش خانواده های مددجویان در سال 1401 نسبت به سال گذشته 47 درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری میزان - بابک محبوب علیلو با بیان اینکه بر اساس اعتقادات دینی مکلف هستیم از حقوق انسانی زندانیان و خانواده آنان حمایت کنیم، اظهار کرد: در تلاش هستیم برای توانمند سازی خانواده های زندانیان با ایجاد اشتغال پایدار و ارائه تسهیلات متناسب با نیاز خانواده های مددجویان از ظرفیت انجمن حمایت از زندانیان حداکثر استفاده را داشته باشیم.

وی ضمن ارائه گزارشی از منابع درآمدی انجمن حمایت ازخانواده زندانیان افزود: بخشی از درآمد انجمن از محل کمک های خیرین و بخشی هم از فعالیت های اقتصادی خود انجمن است.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش روبه رشد آمار تحت پوشش مددجویان توسط انجمن حمایت از زندانیان گفت: آمار تحت پوشش خانواده های مددجویان در سال 1401 نسبت به سال گذشته 47 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: کمک به خانواده های زندانیان نسبت به سال گذشته 191 درصد و هزینه های حمایتی انجمن به خود زندانیان اعم از آموزش مهارت های فنی حرفه ای و تحصیلی هزینه های درمانی و توانبخشی 140 درصد افزایش داشته که این افزایش با عنایت و کمک های خیرین نیکوکار و تلاش مستمر انجمن حمایت زندانیان است.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه با فرا رسیدن فصل سرما مهمترین دغدغه و خواسته خانواده مددجویان نبود وسایل گرمایشی و لباس گرم است اضافه کرد: علاوه بر آن ها مسایل اقتصادی و معیشتی ازجمله تامین مسکن و مایحتاج اولیه زندگی و موضوعات مربوط به بهداشت و درمان نیز بخش عمده ای از مشکلات این خانواده ها است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *