صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

تشکیل کارگروه ویژه برای اجرایی کردن دستور رئیس قوه قضاییه برای بهره مندی زندانیان استان آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی

۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱:۵۴
کد خبر: ۴۵۳۰۹۷۵
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از تشکیل کارگروه ویژه برای اجرایی کردن دستور ویژه رئیس قوه قضاییه برای بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی خبر داد.

خبرگزاری میزان – ناصر عتباتی بیان کرد: در پی پیروزی غرورآفرین تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی رئیس قوه قضاییه با هوشمندی و با رافت اسلامی شیرینی پیروزی ملی پوشان را بر کام مردم دوچندان کرد و دستور ویژه‌ای برای مساعدت و ارفاق قانونی به زندانیان حوادث اخیر صادر کرد.

وی افزود: برای بهتر اجرایی کردن این دستور کارگروهی متشکل از روساء دادگستری‌ها، دادستان‌‎ها و مدیران زندان‌ها در سطح استان و در حوزه‌های قضایی تشکیل شده است تا در سریعترین زمان ممکن و با حضور در زندان‌ها با بررسی مورد به مورد پرونده‌ها تصمیمات شایسته و مسرت بخش برای خانواده‌های زندانیان و مردم اتخاذ شود و این افراد به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.

بیشتربخوانید

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: هرجایی تفکر بسیجی باشد بن بستی وجود ندارد

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با تحسین این تصمیم به موقع و هوشمندانه رئیس قوه قضاییه، زمان شناسی وی را بسیار ارزشمند عنوان و ابراز امیدواری کرد در روزهای آتی تعدادی از این بازداشتی‌ها آزاد و به نزد خانواده خود بازگردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *