صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

مسی: تاکنون قولی در فوتبال نداده‌ام/ اتفاقاتی در جام جهانی می‌افتد که کسی تصور نمی‌کند

۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰:۰۰
کد خبر: ۴۵۱۱۲۰۴
دسته بندی‌: ورزشی ، اخبار خارجی
فوق ستاره آرزآنتینی جهان فوتبال گفت: این یک اشتباه است که فکر کنیم مدعی جدی قهرمانی هستیم.

خبرگزار یمیزان - جام جهانی 2022 قطر 8 روز دیگر شروع خواهد شد و تیم ملی فوتبال آرژانتین با کاپیتانی لیونل مسی یکی از مدعیان اصلی فتح جام به شمار می‌رود.

از همین رو لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی در گفت‌وگو با نشریه ورزشی «اوله» ضمت توضیح درباره شرایط آلبی سلسته تاکید کرد در حال حاضر فقط باید روی بازی اول تمرکز کرد و صحبت از قهرمانی در شرایط کنونی اشتباه است.

در ادامه بخشی از مصاحبه مسی با نشریه آرژانتینی را می‌خوانید.

در اولین جام جهانی که حضور داشتم، خیلی جوان بودم. از آن لذت بردم و در عین حال خیلی دوست داشتم بیشتر بازی کنم. در جام جهانی ۲۰۱۴، ما خیلی خوب کار کردیم و تجربه‌ای فراموش نشدنی بود. واقعاً از آن لذت بردم. امروز شباهت‌های زیادی بین این تیم و تیم ۲۰۱۴ احساس می کنم. قدرت ذهنی در تیم به نظرم خیلی مهم است. فکر می‌کنم یاد گرفتم چگونه جام جهانی را خوب شروع کنم و در اولین بازی پیروز شوم، فکر می‌کنم این امری اساسی است و شما را برای بقیه جام جهانی آماده می‌کند.

*در آرژانتین همیشه جام جهانی برای مردم بسیار مهم بوده است و همیشه غیرممکن‌ها انجام شده تا بتوانیم در جام جهانی بدرخشیم. هواداران پرشور زیادی داریم که کنار ما هستند و این حضور باعث می شود شرایط روحی و روانی خیلی خوبی پیدا کنیم.

 *فکر می کنم که باید کاملا تمرکز خودمان را معطوف بازی‌ها کنیم. باید بدانیم که جام جهانی است و همه بازی‌ها بسیار سخت هستند. باید از بازی اول تا آخرین بازی به همین ترتیب پیش برویم. از همان ابتدا آن‌طور که ما آرژانتینی‌ها فکر می‌کنیم قهرمانی آسان نیست.

*این یک اشتباه است که فکر کنیم مدعی جدی قهرمانی هستیم. فقط باید به بازی اول فکر کنیم. فکر کردن به مرحله یک هشتم نهایی هم خیلی زود است چه برسد به مراحل بالاتر. همانطور که قبلاً گفتم، ضروری است که بازی‌ها را با قدرت شروع کنیم چون این به ما آرامش خاطر می‌دهد. در جام جهانی همیشه اتفاقاتی می‌افتد که آدم تصور نمی‌کند.

*تا حالا در فوتبال قول نداده‌ام. من همیشه فکر می کنم خداست که تصمیم می گیرد و او می‌داند چه اتفاقی باید بیفتد و همیشه به خاطر تمام اتفاقاتی که برای من رخ داده است، چه در فوتبال و چه در زندگی‌ام سپاسگزارم. آنچه باید رخ دهد خواهد افتاد و من فکر می‌کنم خداست که تصمیم می‌گیرد. حقیقت این است که من اهل قول دادن نیستم.

*بازیکنان گاهی اوقات از من درخواست می کنند و من به آنها می گویم که قبلاً به دیگری قول داده ام و آن بازیکن آنجا به شما یک جورهایی زشت نگاه می‌کند. شاید بگوید به من دروغ می‌گویی یا تو نمی‌خواهی پیراهنت را به من بدهی اما من قبلاً آن را به دیگری قول داده بودم. در بیشتر مسابقات، هر دو پیراهنی که در بازی می‌پوشم را عوض می‌کنم. در بازی آخر تیم ملی با هندوراس در میامی زمانی که پلیس آمد و حتی به من ضربه زد، ترسیدم ولی همه این‌ها نشانه‌های محبت هستند.

*مثل همیشه ممنون از این همه عشق. من هم مثل شما هیجان زده‌ام و مطمئن باشید با تمام توان در زمین بازی خواهیم کرد و امیدوارم خدا به ما کمک کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *