صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

گفت‌و‌گوی رئیس قوه قضاییه با معترضان جداکننده خط اعتراض از آشوب است

۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷:۲۹
کد خبر: ۴۴۷۴۱۸۵
مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد گفت: اعلام آمادگی رئیس قوه قضاییه برای گفت و گو با افراد معترض به مسائل قضایی جداکننده خط اعتراض از آشوب است.

خبرگزاری میزان - پارسینه نوشت: محمد مظفری درباره رویکرد رئیس دستگاه قضا مبنی بر گفت‌و‌گو با افراد معترض به مسائل قضایی اتفاقات اخیر در کشور، اظهار کرد: رئیس قوه قضاییه به منظور رفع ابهامات معترضان،گروه‌ها، انجمن‌ها و مردم اعلام کرد که آمادگی گفت و گو را دارد که این امر نشانه هوشمندی، اقتدار و قدرت قوه قضاییه است.


وی در ادامه گفت: اعلام آمادگی رئیس قوه قضاییه برای گفت و گو با افراد معترض به مسائل قضایی جداکننده خط اعتراض از آشوب است.


مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد بیان کرد: قوه قضاییه این رویکرد را در نظر گرفته است تا اگر معترضان برای اصلاح و رفع نواقص صحبتی دارند مراجعه و نظرات خود را بیان کنند.


وی در ادامه‌ گفت: رویکرد ایجاد فضای گفت و گو با معترضان اتمام حجتی برای لیدرهای معترضان، گروه‌ها و انجمن‌هایی است که در کشور فعال هستند تا از این طریق نظرات خود را بیان کنند.


مظفری اظهار کرد: با توجه به اینکه قوه قضاییه وظیفه برخورد با اغتشاشات و آشوب گران را دار‌د و وظیفه‌ای برای گفتگو با معترضان ندارد ولی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای  باب گفت و گو را باز کرد.


مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد گفت: مرکز وکلای قوه قضاییه در کنار میزهای ارائه کننده خدمات حقوقی جهت صیانت از حقوق عامه میزهای گفت وگو را نیز برپا کرده است تا صحبت‌های مردم و معترضان را شنیده و بدون واسطه به رئیس قوه قضاییه منتقل کند.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *