صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

امیر دریادار سیاری از مرکز آموزش شهید اسدی دژبان ارتش بازدید کرد

۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳:۱۰
کد خبر: ۴۴۵۷۵۹
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون هماهنگ کننده ارتش به منظور ارزیابی عملکرد و میزان آمادگی یکان‌های ستادی و آموزشی فرماندهی دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز از مرکز آموزش شهید اسدی دژبان ارتش بازدید کرد.
به گزارش گروه سیاسی ، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری به منظور ارزیابی عملکرد و میزان آمادگی یکان‌های ستادی و آموزشی فرماندهی دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز از مرکز آموزش شهید اسدی دژبان ارتش بازدید کرد.
 
معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش، در جمع فرماندهان و کارکنان مرکز آموزش شهید اسدی دژبان ارتش گفت: هرسازمانی توسط نماد‌های مختص به خود در جامعه شناسایی می‌شود و باید گفت: یکی از نماد‌های شناسایی ارتش در جامعه دژبان است.

وی افزود: الحمدالله دژبان ماموریت‌های خطیر خود را به نحو احسن انجام داده و جزو برترین یکان‌های ارتش به شمار می‌رود.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه ضمن تجلیل از فعالیت‌ها و عملکرد یکان‌های تابعه دژبان ارتش تصریح کرد: ماموریت‌های دژبان اموری ارزشمند و اثربخش است و به تبع آن افرادی که در این یکان فعالیت می‌کنند کارکنانی وظیفه شناس، منظم و ارزشمند هستند.

وی همچنین بر تقدم تربیت بر آموزش و توجه به فعالیت‌های فرهنگی در یکان‌های آموزشی تاکید کرد.

در ادامه امیر دریادار سیاری با حضور در یکان‌های آموزشی و بازدید از اماکن و تجهیزات مرکز آموزش شهید اسدی دژبان ارتش، روند آموزش و مهارت افزایی سربازان تحت آموزش این مرکز را مورد بررسی قرار داد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *