صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

پویش «به عشق حسین (ع) می‌بخشم» موجب رهایی یک محکوم از قصاص در گیلان شد

۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸:۲۵
کد خبر: ۴۴۵۰۳۶۵
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس توسعه حل اختلاف استان گیلان از رهایی یک محکوم از قصاص نفس پس از 8 سال در قالب پویش «به عشق حسین (ع) می بخشم» و با همت شورای حل اختلاف استان خبر داد.

خبرگزاری میزان - با همت تیم مصالحه قصاص شورای حل اختلاف استان گیلان و در اجرای پویش ملی «به عشق حسین (ع) می بخشم» در آخرین روزهای ماه صفر یک محکوم به قصاص پس از تحمل ۸ سال حبس و انتظار اجرای حکم قصاص، با اعلام رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافت.

حجت الاسلام و المسلمین احمد میرمحمدی پیرامون این پرونده اظهار کرد:  با تلاش دلسوزانه تیم مصالحه قصاص شورای حل اختلاف استان گیلان و برگزاری جلسات متعدد، در نهایت اولیای دم این پرونده در اجرای پویش ملی «به عشق حسین (ع) می بخشم» محکوم ۴۰ ساله را که از سال ۱۳۹۳ و پس از ارتکاب جرم در حبس به سر می‌برد به حرمت امام حسین علیه السلام بخشیدند.

رئیس توسعه حل اختلاف استان گیلان با اشاره به عشق مردم مومن ، متعهد و انقلابی به اهل بیت عصمت و طهارت و همچنین جایگاه ویژه صلح و سازش در فرهنگ غنی اسلامیِ مردم استان، تاکید کرد: پس از ارجاع این پرونده به شورای حل اختلاف استان، خانواده اولیای دم به حرمت ایام اربعین حسینی و در آخرین روزهای ماه صفر با پیوستن به پویش ملی «به عشق حسین (ع) می بخشم» از قصاص محکوم گذشته و بار دیگر عشق و ارادت خود را به آقا اباعبدالله الحسین (ع) نشان دادند.

انتهای پیام/


برچسب ها: قصاص شورا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *