صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

71 مددجوی زندان استان مرکزی موفق به کسب مدرک دیپلم شدند

۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳:۵۷
کد خبر: ۴۴۲۴۰۱۶
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر کل زندان‌های استان مرکزی گفت: 71 نفر از مددجویان و 6 نفر از سربازان وظیفه شاغل به تحصیل مدرسه هدایت زندان مرکزی اراک و اردوگاه کاردرمانی استان مرکزی موفق به اتمام دوره تحصیلی خود در مقطع متوسطه دوم و کسب مدرک دیپلم شدند.

خبرگزاری میزان - علی اسلام خواه اظهار کرد: در راستای اجرای تفاهم نامه مشترک فی مابین سازمان زندان‌های کشور و وزارت آموزش و پرورش، با تعامل و همکاری صورت گرفته و همچنین با پیگیری های به عمل آمده زیر ساختهای لازم جهت ادامه تحصیل مددجویان در مجتمع آموزشی هدایت بزرگسالان زندان مرکزی اراک و اردوگاه کاردرمانی استان به وجود آمده است.

وی افزود: در سال جاری 71 نفر از مددجویان و 6 نفر از سربازان وظیفه زندان های استان موفق به اتمام تحصیلات خود در مقطع متوسطه دوم شده و مدرک دیپلم خود را دریافت کرده اند.

مدیر کل زندانهای استان مرکزی بیان کرد: با توجه به ضرورت حرفه آموزی و اشتغال زندانیان با همکاری مرکز پژوهش و تحقیقات جهاد کشاورزی استان زمینه لازم جهت تکمیل دوره های مورد نیاز فراهم شده و و زندانیان در رشته های مورد علاقه خود در حال تحصیل هستند.

وی همچنین گفت: با توجه به اجرای برنامه های سازمان زندان‌ها در راستای اصلاح و تربیت مجرمین و بزه دیدگان در بخش های مختلف، ادامه تحصیل زندانیان نیز از اهم این برنامه ها بوده که در سال جاری 240 نفر از مددجویان در مقاطع متوسطه اول و متوسطه دوم ثبت نام کرده و در حال طی دوره های تحصیلی خود در مجتمع آموزشی هدایت زندان هستند.

انتهای خبر /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *