صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

مجموعه داستان‌های کوتاه با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶:۰۶
کد خبر: ۴۴۱۴۱۸۰
کتاب«حسن یوسف» مجموعه داستان‌های کوتاه با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت جمعی مجموعه «روایتخانه» به رشته تحریر در آمده و توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

خبرگزاری میزان - مجموعه داستان «حسن یوسف» شهادت سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی روز‌های سختی برای همه مردم ایران رقم زد. در این بین همه دنبال راهی بودند برای ادای دین وکم کردن از داغی که بر دل‌هاشان مانده بود. مجموعه «روایتخانه» هم از این قاعده بیرون نبودند. اهالی روایت خانه تنها بضاعتشان کلمات بود و با همین بضاعت باید به میدان می‌آمدند. دور هم نشستند و از حاج قاسم گفتند. از آنچه می‌دانستند وآنچه کمتر از او دیده بودند. قلم زدند و«حسن یوسف» را خلق کردند.

«حسن یوسف» مجموعه داستان‌های کوتاهی است از حاج قاسم و در باره حاج قاسم که به همت ۱۵ نویسنده در داستان‌های کوتاه که هریک با یک زاویه دید شهید سلیمانی را روایت کرده‌اند، به رشته تحریر در آمده است. برخی خاطراتی واقعی را با تخیل گره ‌زده‌اند. برخی حاج قاسم سلیمانی را آن طور که دریافته‌اند در قاب داستان به تصویر کشیده‌اند و برخی داستان‌ها کاملاً زاییده ذهن نویسنده‌گان‌اند.

نویسندگان

مرضیه احمدی، گلزار اسدی، زهرا امینی، زینب جلوانی، زینب جمشیدیان، فاطمه سادات حسینی، عاطفه حیدری، آسیه دهباشی، مریم زمانی، مطهره شیرانی، زهره فصیحی، زهرا کرباسی، فاطمه کمال، سمیرا مختاری، لیلا نیکخواه نویسندگان مجموعه داستان «حسن یوسف» هستند.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

مجموعه داستان «حسن یوسف» مجموعه داستان‌های کوتاه با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زیر نظر استاد سعید معتمدی در قطع رقعی در 216 صفحه تدوین و به همت انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر شده است.
علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت nashreshahidkazemi.ir و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *