صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

بیش از 9 هزار دیدار مردمی توسط مسئولان قضایی قزوین در سال‌جاری انجام شد

۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱:۵۲
کد خبر: ۴۴۱۰۳۱۹
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان قزوین، گفت: در 4 ماهه نخست سال‌جاری مسئولان قضایی استان با بیش از 9 هزار و 600 نفر از شهروندان دیدار و گفت‌وگو کرده و در جریان مسائل و مشکلات حقوقی وقضایی آن‌ها قرار گرفتند.

خبرگزاری میزان - علی شعبانی با اعلام خبر انجام بیش از 9 هزار دیدار مردمی توسط مسئولان قضایی استان قزوین در سال‌جاری، اظهارکرد: ارتباط استوار مسئولان قضایی با مردم یکی از اولویت‌های 15 گانه قوه قضاییه در سال‌جاری است و دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی با مردم بر اساس برنامه ریزی، زمانبندی و به صورت هفتگی در دستور کار مسئولان قضایی استان قرار گرفته و در تمامی شهرستان‌های تابعه با جدیت اجرا می‌شود.

وی افزود: در همین راستا و با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، مسئولان قضایی استان قزوین در 4 ماهه نخست سال‌جاری با بیش از 9 هزار و 600 نفر از شهروندان دیدار و گفت‌وگو کرده و در جریان مسائل و مشکلات حقوقی آنها قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در ادامه داد: همچنین با توجه به فراهم کردن راه های ارتباطی مختلف با مردم بخصوص از طریق فناوری‌های نوین، تاکنون بیش از 500 مورد ارتباط مردم با مسئولان قضایی از طریق سامانه‌های پیامکی و شبکه های اجتماعی انجام شده است.

شعبانی با بیان اینکه در چند سال گذشته برنامه دیدارهای مردمی مسئولان قضایی استان قزوین در مساجد انجام می شد، افزود: به این موضوع در سال جاری توجه ویژه شده و بر همین اساس 180 برنامه دیدار مردمی مسئولان قضایی استان در مساجد برنامه ریزی شده است و قطعاً این موضوع یک رویه واحد خواهد بود.

وی همچنین تاکیدکرد: بر اساس هدف گذاری انجام شده و در 4 ماهه نخست امسال 60 برنامه میز خدمت و دیدار مردمی مسئولان قضایی در مساجد استان انجام شده و قطعاً این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

۹۷ درصد اوراق قضایی دادگستری قزوین به صورت الکترونیک ابلاغ می‌شود

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *