صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

محیا اسناوندی مجری جدید برنامه از فراز الوند شد/علی پروین مهمان این هفته برنامه صبحگاهی شبکه دو

۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰:۴۶
کد خبر: ۴۳۹۴۵۱
دسته بندی‌: فرهنگی ، عمومی
تهیه کننده برنامه "از فراز الوند" گفت: از این هفته با اجرای مشترک محیا اسناوندی و محمودرضا قدیریان به دنبال کسب رضایت طیف وسیع تری از مخاطبان صبحگاهی خواهیم بود.

مجتبی احمدی تهیه کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: برنامه این هفته "از فراز الوند" شامل گفت و گویی از علی پروین و مهدی هژبری کارشناس ورزشی برنامه با موضوع سفر است.

تهیه کننده "از فراز الوند" افزود: ما روز‌های شنبه با مهدی هژبری، ورزش و اخبار ورزشی را بررسی می‌کنیم و همچنین یکشنبه‌ها در سرویس فرهنگ و هنر اخبار و اتفاقات فرهنگی در کنار موضوع محوری برنامه با کارشناس این بخش غزاله پورخاکی تحلیل می‌شود.


وی ادامه داد: پورنیا روز‌های دوشنبه نگاهی اقتصادی به موضوع هفتگی برنامه دارد و محمد مبین کارشناس اجتماعی و اقتصادی برنامه در روز‌های سه شنبه ضمن تحلیل مسائل مختلف اجتماعی، نگاهی اقتصادی به رخداد‌های روز جامعه خواهد داشت، عباس غفاری چهارشنبه‌ها سینما و تئاتر را از منظر موضوع محوری که این هفته سفر خواهد بود بررسی می‌کند والبته اخبار سینما تئاتر با وی تحلیل خواهد شد.

سردبیر برنامه "از فراز الوند" تصریح کرد: هر روز دکتر حسن زاده کارشناس پزشکی برنامه با مهمان بخش پزشکی نکاتی جذاب را در خصوص زندگی سلامت با مخاطبان مطرح خواهد کرد و البته محمدرضا یزدان پرست مجری کارشناس حوزه خبر و مطبوعات هر روز در برنامه "از فراز الوند" تیتر‌هایی جدیدی را از اخبار روز ایران و جهان تحلیل و مطرح خواهد کرد.

مجتبی احمدی در خصوص اضافه شدن محیا اسناوندی به تیم اجرایی برنامه بیان کرد: از ابتدا با نظر مدیران محترم شبکه دو به دنبال این بودیم که با توجه به مخاطب صبحگاهی سیما با یک مجری خانم و یک مجری آقا برنامه را کلید بزنیم که این امر میسر نشد و سکان برنامه در دستان محمودرضا قدیریان کلید خورد، اما از این هفته با اجرای مشترک محیا اسناوندی و محمودرضا قدیریان به دنبال کسب رضایت طیف وسیع تری از مخاطبان صبحگاهی خواهیم بود.


این تهیه کننده تلویزیون از اضافه شدن یک بخش نمایش در برنامه "از فراز الوند" خبر داد و خاطرنشان کرد: به زودی یک بخش نمایشی به برنامه اضافه خواهد شد و قطعا برنامه با ریتم و ضرباهنگ مناسب تری صبح گاهان شبکه دو را آغاز می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *