صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

ضرورت حمایت از تولیدکنندگان صنعتی/برگزاری جلسه‌ با فعالان عرصه تولید

۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰:۳۴
کد خبر: ۴۳۸۷۶۱
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان تهران گفت: امروز به لحاظ وضعیتی که در جنگ اقتصادی با آن مواجه هستیم حمایت از تولیدکنندگان صنعتی به ضرورتی قطعی مبدل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری تهران صبح امروز در راستای حمایت از تولید، کارآفرینی و سرمایه گذاری در کشور با حضور در شهرک صنعتی عباس آباد از کارخانه های امرسان و ارتعاشات صنعتی بازدید کرد.


رئیس کل دادگستری تهران در جمع مدیران و اعضای کارخانه امرسان با تبریک به مناسبت دهه کرامت و عرض خدا قوت به فعالان حوزه صنعت در سراسر کشور و به‌ویژه در استان تهران، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از صنایع کشور در استان تهران ساماندهی شده است.


وی گفت: امروز در راستای تحقق سیاست‌های کلان نظام و سیاست‌های قوه قضاییه مبنی بر حمایت از بخش تولید، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در کشور که نیاز اصلی جامعه امروز است، از کارخانه امرسان بازدید شد.


این مقام قضایی اظهار کرد: البته اگر در شرایط تحریم و دغدغه‌های خاص اجانب مانند امروز قرار نداشتیم؛ هم عقل و هم منطق اقتضا می‌کرد که اتکایمان به تولید داخل و تولیدگران داخلی باشد. به لحاظ وضعیتی که در جنگ اقتصادی با آن مواجه هستیم اعلام حمایت از تولیدکنندگان صنعتی به ضرورتی قطعی مبدل شده است و امروز توفیق پیدا کردیم که با کار و تلاش در این عرصه آشنا شویم.


رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه بیان کرد: در جلسه‌ای که با فعالان عرصه تولید در شهرک صنعتی عباس آباد برگزار خواهیم کرد با مشکلات آنان آشنا خواهیم شد و اقداماتی را در جهت حمایت از آنان و رفع مشکلات‌شان، چه در راستای موضوعات قضایی و چه سایر بخش‌ها، به لحاظ نقشی که قوه قضاییه و دادگستری استان تهران در شورای برنامه‌ریزی در ستاد اقتصاد مقاومتی دارد؛ انجام خواهیم داد تا شاهد بالندگی بیش از پیش صنعت در کشور و استان تهران باشیم.

وی اظهار کرد: امرسان جزء افتخارات صنعت است و با بهره‌گیری از نیرو‌های زبده و ایجاد اشتغال در این صنعت و ارائه محصولات کیفی، صنعتی قابل قبول دارد و می‌تواند الگویی برای دیگر صنعت‌گران باشد.


این مقام قضایی در استان تهران با تاکید بر حمایت و پشتیبانی از صنایع گفت: بنا بر اظهارات مدیران این مجموعه ظرفیت اسمی بالایی دارد که درصورت حمایت‌های لازم از این مجموعه و مجموعه‌های مشابه می‌تواند ظرفیت خود را افزایش دهد.

 

گفتنی است رییس کل دادگستری استان تهران در ادامه بازدید از کارخانه ارتعاشات صنعتی بازدید و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.


انتهای پیام /

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *