صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

اگر قرار است پرچم اسلام بر کاخ‌های ابرقدرت‌ها افراشته شود «جان» هیچ ارزشی ندارد

۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰:۰۲
کد خبر: ۴۳۸۷۲۶
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
اگر قرار است پرچم اسلام و عدالت علی (ع) بر کاخ‌های ابرقدرت‌ها افراشته شود و اسلام در قلوب ملّت‌های دنیا نفوذ کند و اگر قرار است قدس عزیز آن نخستین قبله مسلمین آزاد گردد، جان هیچ ارزشی ندارد.
به گزارش گروه سیاسی ، شهید علی فتحی پور در ۳ تیر ماه سال ۱۳۴۵ در روستای درگاه از توابع شهرستان آستانه اشرفیه به دنیا آمد و در جریان دفاع مقدس ملت ایران به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید فتحی‌پور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین آمنوا و هاجروا و جهدو افی سبیل الله با مولهم و انفسهم اعظم درجه عندالله اولئک هم الفائزون

آنانکه ایمان آوردند و از وطن هجرت گزیدند و در راه خدا به مال و جانشان جهاد کردند آن‌ها را نزد خدا مقامبلندی است و آنان بالخصوص رستگاران و سعادتمندان دو عالمند.

با سلام بر سید الشهدا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و سلام بر امام امّت آن یاور محرومان جهان و سلام بر تمامی شهدا اسلام. " ان کان دین محمد لم یستقم الا بقتلی یا سیوف خذینی " اگر دین محمد (ص) با کشته شدن من پایداربماند، پس‌ای شمشیر‌ها مرا دریابید. اگر قرار است پرچم اسلام و عدالت علی (ع) برکاخ‌های ابر قدرت‌ها افراشته شود و اسلام در قلوب ملّتهای دنیا نفوذ کند و اگر قرار است قدس عزیز آن نخستین قبله مسلمین آزاد گردد، جان هیچ ارزشی ندارد، آری بگذارید ما هم برویم، اسلام در جهان سر فراز گردد؛ و بدن ما تکه تکه گردد، امّا روز عاشورا در صفحات تاریخ محو نگردد، که هرگز نمی‌گردد،‌ ای امّت حزب الله و همیشه در صحنه امروز دنیا احتیاج به پیام رسان دارد و شما کاری را باید بکنید که حضرت زینب (س) کرد که اسلام بازهم در دنیا شناخته شده و شناساندن آن وظیفهشماست

و این مسئولیت بسیارسنگین و پر اهمیت است و امّت حزب الله متوجه باشد که دشمن نمی‌آید بلکه در لباس دوست می‌آید و خطرناک است و شناختن آن هم مشکل، دشمن همچون شیطان با هزاران چهره خود را مینمایاند،‌ای امّت شهید پرور، هشیار مواظب مدار س. و دانشگاه‌ها باشید که آینده انقلاب به آنجا‌ها بستگی دارد‌ ای خانواده‌های شهدا اسلام و جامعه به شما افتخار می‌کند که توانستید این گونه فرزندانی را برای اسلام تربیت کنید مواظب باشید که نقش شما در جامعه بسیار حساس است و کوچکترین اشتباه متوجه انقلاب می‌شود. اسلام در جهان مظلوم واقع شده است باید برای نجات آن خود را فدا کنید که یک وظیفه است. به امید پیروزی اسلام بر کفر و سلامتی و طول عمر امام عزیز و ظهور هرچه سریعتر صاحب الزمان (عج) آن منجی بشریت.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *