صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

دادستان دنا از مناطق سیل زده دهستان‌های «کَرِه» بازدید کرد

۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲:۴۹
کد خبر: ۴۳۸۶۴۵۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان دنا از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده دهستان‌های کَرِه، بازدید کرد.

خبرگزاری میزان_ به دنبال بارش‎های چند روز اخیر و ایراد خسارت به زیرساخت ها و طرح‎های ماهی در دهستان‎های کَرِه، علی اکبر غریب پور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دنا ضمن هماهنگی با هلال احمر استان کهگیلویه و بویر احمد، از محیط زیست روستاهای دهستان کَرِه که در جریان بارندگی‌های اخیر دچار آسیب و خسارت شده بودند، بازدید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دنا اظهارکرد: در مسیر رودخانه کَرِه برای رسیدن به روستاهای آسیب دیده اقدام کردیم.

غریب پور گفت: در این بازدید از خانه های آسیب دیده، ضمن هماهنگی با هلال احمر جهت تهیه و توزیع اقلام حمایتی و معیشتی اقدامات لازم قضایی نیز به عمل آمد.

وی افزود: در بارندگی اخیر طرح های ماهی دهستان کَرِه شهرستان دنا نیز به کلی آسیب دیده و تولیدات آنها تلف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دنا اظهار کرد: با توجه به سر بالایی بودن مسیر و جاده دسترسی که به واسطه سیل اخیر تخریب شده و عدم سرکشی به این مناطق، ضمن هماهنگی‌ با هلال احمر و محیط‌زیست از این مناطق بازدید به عمل آمد.

وی گفت: همچنین به منظور تسریع در کمک به مردم با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان جهت رسیدگی و ارائه کمک های معیشتی هماهنگی لازم به عمل آمد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دنا با بیان اینکه در حال حاضر اولین مسئله جهت کمک به روستاهای آسیب‌دیده از سیل دهستان کَرِه، جاده دسترسی و دستیابی به آن مناطق است، گفت: هماهنگی لازم با پیمانکار جاده اصفهان_ یاسوج، بمنظور استقرار دستگاه های راهسازی، بیل مکانیکی، لودر و خودروهای کمپرسی انجام شده است.

دهستان کَرِه از مناطق نمونه و توسعه ی گردشگری، باغداری و تولید آبزیان در استان کهگیلویه و بویراحمد است که در بارندگی های اخیر، خسارات زیادی به منازل، باغات، شالیزارها و طرح های تولید ماهی وارد شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *