صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

امداد رسانی هلال احمر به ۳۰۴ نفر در سیلاب اخیر

۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷:۴۹
کد خبر: ۴۳۷۴۴۴۶
سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با بیان این که عوامل عملیاتی هلال احمر در سیلاب اخیر به ۳۰۴ نفر، امداد رسانی کردند، گفت: ۴ استان کشور درگیر سیلاب هستند که بالگرد های هلال احمر در این استان ها مستقر هستند.

خبرگزاری میزان _ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ مرتضی مرادی پور، سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: پس از دریافت هشدار قرمز آب و هوایی برای ۴ استان سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و هرمزگان، و همچنین دریافت هشدار نارنجی برای استان های معین این چهار استان، تمامی عوامل امداد و نجات در این استان ها به ویژه مراکز امداد هوایی، به حالت آماده باش در آمدند.

وی با اشاره به این که نقشه مربوط به تغییرات شرایط جوی کشور و مناطق در معرض آسیب، تهیه شده است، افزود: برگزاری جلسات به صورت ویدیو کنفرانسی با استان های در معرض آسیب سیلاب، تقویت انبارهای امدادی از تجهیزات اسکان اضطراری، زیستی و مواد غذایی در اولویت سازمان امداد و نجات قرار گرفت.

مرادی پور گفت: پیش بینی اماکن اسکان اضطراری، تمرکز بر نقاط آسیب پذیر، هماهنگی با سازمان هواشناسی و غیره از دیگر اقداماتی بود که در این مدت انجام دادیم.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات ادامه داد: بررسی آمادگی تجهیزات لجستیکی و تخصصی سیلاب جهت ارائه خدمات امدادی به مناطق احتمالی آسیب دیده نیز از دیگر اقدامات بود.

مرادی پور به امداد رسانی به هموطنان اشاره و عنوان کرد: ۹۸ نفر از امدادگران و نجاتگران در قالب ۲۷ تیم به ۳۰۴ نفر از هموطنان امداد رسانی شد.

وی با اشاره به این که ۱۱۰ نفر توسط امدادگران اسکان اضطراری داده شدند، اضافه کرد: ۲۵ چادر، ۱۱۱ تخته پتو، ۹۲ تخته موکت، ۳۱۵کیلو گرم نایلون و ۵۴ بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *