صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

کشوری‌فرد: اولویت رئیس جدید فدراسیون باید VAR ‌باشد/ لیگ برتر در اختیار تیم ملی است

۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰:۰۰
کد خبر: ۴۳۷۲۲۰۴
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرپرست سازمان لیگ گفت: برای ورود تکنولوژی VAR به ایران چند سال است پیگیری میشود، اما متاسفانه مشکلاتی به وجود آمده که فدراسیون باید این کار را انجام بدهد.

خبرگزاری میزان - محمدرضا کشوری‌فرد در مورد اینکه چه تمهیداتی برای برگزاری بهتر فصل جدید لیگ برتر در نظر گرفته شده، اظهاراتی داشت که زیر آنرا می‌خوانید:

*باید برای فصل آتی برنامه‌ریزی و چشم‌انداز بهتری داشته باشیم. این کار را هم کرده‌ایم. می‌بینید که قرعه‌کشی چگونه برگزار می شود. امیدواریم با کمک مربیان، سرپرستان و مدیرعاملان سال بهتری نسبت به سال قبل در مسابقات لیگ برتر داشته باشیم.

*حتما باید با سرمربی تیم ملی جلسه‌ای انجام شود. به خاطر تیم های ملی، یعنی تیم های ملی حرف اول را می زنند. هرچه لیگ پویاتر باشد تیم ملی ما هم بهتر است. با تیم های ملی صددرصد باید هماهنگی انجام شود. سهیل مهدی هم جلساتی با سرمربی تیم ملی قبلا داشته، همین الان هم اعلام می کنم لیگ کاملا در اختیار تیم ملی است.

*جا به جایی‌ها و تغییرات سازمان لیگ و رفتن برخی مدیران همه جا هست و مورد خاصی ندارد. فریبرز محمود زاده فعلا فدراسیون فوتبال است.

*مسائل ثبت قراردادهای باشگاه‌های بدهکار را باید از جمشید نورشرق، فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و کمیته وضعیت پرسید.

*برای ورود تکنولوژی VAR به ایران هم چند سال است پیگیری دارند، اما متاسفانه مشکلاتی به وجود آمده، فدراسیون باید این کار را انجام بدهد. دست سازمان لیگ نیست. ما از خدا می خواهیم این اتفاق بیفتد. امیدواریم هرکسی سرپرست جدید فدراسیون شد اولویتش را روی VAR‌ بگذارد. چون فوتبال ما واقعا درگیر این مسائل است.

*اول باید خود مجوز حرفه ای را از تعلیق خارج کنیم. مصطفی زارعی مسئول جدید مجوز حرفه‌ای تمام تلاشش را می کند. چند جلسه خوب با او داشتیم. در حال رایزنی هستیم که به امید خدا تا چند وقت دیگر این تعلیق برداشته شود. هواداران استقلال و پرسپولیس باید امیدوار باشند. ما به امید زنده‌ایم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *