صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

یک زندانی پس از 15 سال حبس در جریان بازدید مسئولان قضایی از زندان قزوین آزاد شد

۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸:۴۷
کد خبر: ۴۳۶۱۸۱۸
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
با دستور رئیس کل دادگستری استان قزوین موجبات آزادی یک مددجوی زندانی پس از 15 سال حبس، با استفاده از نهادهای ارفاقی فراهم شد

خبرگزاری میزان _ رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین به صورت سرزده از زندان مرکزی قزوین بازدید و با مددجویان دیدار و گفت وگو کردند.

علی شعبانی در این بازدید با تبریک دهه امامت و ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیر خم، اظهارکرد: زندان بهترین فرصت برای خودسازی افرادی است که دچار لغزش و مرتکب جرم شده‌اند و باید تلاش کنند خود را در مسیر اصلاح قرار دهند تا پس از آزادی حتی از لغزش انسان های دیگر نیز جلوگیری کنند.

حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین نیز در جمع مددجویان، گفت: سیاست کاهش جمعیت کیفری زندان با جدیت در اولویت کاری دادستانی مرکز استان قرار دارد و وضعیت مددجویان به صورت مورد به مورد بررسی خواهد شد، تا مددجویانی که امکان آزادی آنها با استفاده از نهادهای ارفاقی امکان پذیر است، از فرصت های قانونی بهره‌مند شده و شرایط حضور مجدد آنان در کنار خانواده هایشان و جامعه فراهم شود.

در این بازدید یک مددجو با دستور رئیس کل دادگستری استان قزوین و پس از تحمل 15 سال حبس، با استفاده از نهادهای ارفاقی آزاد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: قزوین زندانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *