صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

کشف ۱۹۲ کیلوگرم حشیش در شهریار

۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷:۵۸
کد خبر: ۴۳۴۵۴۵
فرمانده انتظامی غرب  استان تهران  از کشف ۱۹۲ کیلوگرم حشیش در عملیاتی توسط پلیس مبارزه با موادمخدر در شهرستان شهریار خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۱۹۲ کیلوگرم حشیش در عملیاتی توسط پلیس مبارزه با موادمخدر در شهرستان شهریار خبر داد.

سردار  محسن خانچرلی گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر قاچاق موادمخدر در شهریار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، ماموران به محور‌های مواصلاتی شهرستان شهریار اعزام و موفق به شناسایی خودرو متهم شدند.

وی ادامه داد: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه، پس از متوقف کردن خودرو، متهم را دستگیر و به پلیس مبارزه با موادمخدر انتقال دادند.

سردار خانچرلی گفت : ماموران در بازرسی از خودرو، ۱۹۲ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرد که محموله موادمخدر را در یکی از استان‌های شرقی کشور با همدستی دو نفر دیگر بارگیری و قصد انتقال و فروش آن را در شهرستان‌های غرب استان تهران داشته است.

سردار خانچرلی  با اشاره به دستگیری ۲ متهم دیگر در عملیاتی دیگر، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *