صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

اجرای طرح های انتظامی در پایانه های مسافربری / دستگیری ۱۵ سارق اموال مسافران

۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷:۱۳
کد خبر: ۴۳۲۵۴۳
رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا ناجا با بیان اینکه امروزه بسیاری از کار‌های مهم و ضروری از طریق اینترنت انجام می‌شود، گفت: کوچکترین غفلت و سهل انگاری در استفاده از فضای مجازی می‌تواند برای شهروندان مشکلات فراوانی ایجاد کند.

به گزارش گروه جامعه سرهنگ علی کاشانی از اجرای طرح های انتظامی توسط کلانتری های پایانه های غرب، جنوب و شرق تهران از ابتدای تابستان سال جاری خبر داد.

وی گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت پایانه های مسافربری در فصل تابستان که شاهد افزایش تردد شهروندان و هموطنان هستیم طرح های انتظامی که بر اولویت پیشگیری از سرقت در نظر گرفته شده است به سه کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب، ۲۰۸ پایانه جنوب و ۲۱۰ پایانه شرق ابلاغ گردید که توسط تیم های گشتی و عملیاتی در حال اجرا است .

وی ادامه داد: از ابتدای اجرای این طرح ۱۵ سارق دستگیر شدند که در سالن های انتظار با سوء استفاده از خستگی مسافران و شیوه های حواسپرانی اقدام به سرقت کرده بودند.

معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری، ارائه آموزش های چهره به چهره مسافران جهت آگاه سازی و پیشگیری از بزه دیدگی را یکی از برنامه های اجتماعی کلانتری های مذکور دانست که این برنامه توسط نیروهای کلانتری ها در ورودی های پایانه ها و سالن انتظار به مسافران ارائه می گردد.

وی در خاتمه اشاره داشت: هوشیاری مسافران می تواند منتج به پیشگیری از سرقت گردد که توصیه می شود مراقب وسایل خود باشند چرا که سارقان در پوشش و شگردهای مختلف در کمین نشسته اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *