صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

امسال خدمتگذار ۱۰ هزار زائر تهرانی هستیم

۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲:۵۱
کد خبر: ۴۳۱۹۷۵
مدیر کل حج و زیارت تهران گفت :امسال خدمتگذار ۱۰ هزار زائر تهرانی هستیم

به گزارش خبرنگار خبرنگار جامعه ، سید عباس حسینی مدیر کل حج و زیارت تهران همایش آموزش توجیهی زائرین حج تمتع استان تهران گفت:شکر گذارخداوند بلند مرتبه هستیم که یک سال نیز می‌توانیم خدمتگذار زائرین عزیز باشیم.


وی افزود: باید توجه داشت شما زائرین محترم قبل از اعزام حج ابتدا تصور می‌کنید که فقط با همشهری‌های خود به حج می‌روید، اما دینطور نیست.


حسینی ادامه داد: از هنگامی که وارد هتل و یا سالن اجتماعات نمازخانه می‌شوید مسلمانان زیادی را رویت می‌کنید و با جامعه بزرگی از مسلمانان رو به رو خواهید شد.


حسینی در مورد تعداد زائرین تهران گفت: امسال خدمتگذار ۱۰ هزار زائر تهرانی هستیم.


مدیر کل حج و زیارت در مورد امکانات در کشور عربستان گفت: در حوزه حمل و نقل در کشور عربستان قرار داد‌هایی صورت گرفته که بهترین امکانات در اختیار زائرین ایرانی قرار بگیرد، در حوزه مسکن ۸۱ هتل و همچنین ۲۱ هتل در مدینه با بهترین امکانات میزبان زائرین ایرانی هستند و اسکان در مدینه ۵ الی ۶ روز خواهد بود.


وی اظهار داشت: امسال از بهترین چادر‌ها به همراه کولر گازی که سال‌های گذشته همانند آن‌ها را نداشته ایم از زائرین پذیرایی می‌کنیم و همچنین در حوزه تغذیه با استفاده از کارشناسان مربوطه غذا‌های مناسبی تدارک دیده ایم.

 انتهای پیام /


برچسب ها: حج تمتع

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *