صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

مشاور امنیت ملی عراق با ولایتی دیدار کرد

۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶:۲۴
کد خبر: ۴۳۰۹۱۱
دسته بندی‌: سیاست
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آخرین پیروزی مهم ملت عراق که پیروزی تاریخی بود، پیروزی بر گروه وحشی و ضد بشری داعش بود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، علی اکبرولایتی عصر امروز در دیدار با «فالح فیاض» رئیس هیات بسیج مردمی و مشاور امنیت ملی عراق اظهارداشت: شما پیشگام در مبارزات مردم عراق علیه دیکتاتوری رژیم صدام و اشغالگران عراق که راس آن‌ها آمریکاست،می‌دانیم و این توفیقات را به شما تبریک می‌گوییم.

وی عنوان کرد: آخرین پیروزی مهم ملت عراق که پیروزی تاریخی بود، پیروزی بر گروه وحشی و ضد بشری داعش بود.

در ادامه ادامه این دیدار فالح فیاض ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار بیان داشت: روابط عراق و جمهوری اسلامی ایران، بسیار گسترده و وسیع است و احساس می‌کنیم که در یک سنگر هستیم و چالش‌های مشترکی در مقابل خود داریم.

وی در عین حال یاداورشد: رنج بزرگی که کشور عراق به آن دچار شد، سقوط بعضی از استان‌های این کشور توسط گروه تروریستی داعش بود.

مشاور امنیت ملی عراق خاطرنشان کرد: موضع جمهوری اسلامی ایران و راس آن رهبر معظم انقلاب بسیار موثر و قابل تقدیر بود و در پیروزی نیرو‌های ارتش عراق و بسیج مردمی حشد الشعبی نقش بسیار مهمی را ایفا کرد.

فالح فیاض گفت: در تاریخ مبارزات ملت عراق علیه دیکتاتوری صدام نیز جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی در پشتیبانی رزمندگان و مجاهدان عراقی داشتند.

به گفته او، تمام تلاش‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه میان دو ملت ایران و عراق به شکست انجامیده و همبستگی سرنوشت ساز و فعالیت‌های مشترکی که دو کشور داشتند در زمینه‌های گوناگون، قابل تقدیر و اهمیت است.

وی تصریح کرد: موضع دولت و ملت عراق در جهت پشتیبانی و حمایت از مواضع آزادی خواه ایران و همینطور در رابطه با مقابله با وابسته شدن کشور‌ها به بیگانگان قابل تقدیر است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *