صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

پرونده قضایی برای حادثه خروج قطار مسافربری مشهد – یزد از ریل تشکیل شد

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰:۴۹
کد خبر: ۴۳۰۲۴۵۳
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان استان خراسان جنوبی از اعزام دادستان طبس به محل وقوع حادثه خروج قطار مسافربری مشهد – یزد و تشکیل پرونده قضایی برای بررسی علت وقوع این حادثه، خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی نسایی زهان در گفت‌وگو با میزان درباره جزییات حادثه خارج شدن قطار مسافربری مشهد – یزد از ریل، بیان کرد: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی، این قطار در مجموع دارای 7 واگن بوده که 3 واگن واژگون و 4 واگن نیز از ریل خارج شده است.

وی با بیان اینکه حادثه در 85 کیلومتری شهرستان طبس، رخ داده است، گفت: طبق دریافت آخرین گزارش از این حادثه، تاکنون 8 نفر از هموطنان فوت شدند که این آمار رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید

خروج قطار مسافربری طبس – یزد از ریل/ فوت ۱۰ نفر و مصدومیت ۵۰ مسافر

دادستان عمومی و انقلاب استان خراسان جنوبی با بیان اینکه احتمال افزایش تعداد تلفات و فوت شدگان این حادثه وجود دارد، تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه با صدور دستوری به دادستان شهرستان طبس وی ماموریت پیدا کرد تا با حضور در صحنه حادثه، موضوع را تحت بررسی قضایی قرار دهد.

وی با بیان اینکه پرونده‌ای در این زمینه در دادسرای شهرستان طبس تشکیل شده است، گفت: پس از بررسی‌های تکمیلی جزییات این حادثه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با مقصران احتمالی وقوع این حادثه، برخوردهای لازم قضایی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *