صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

باید در بازی با پرتغال مثل دیدار با اسپانیا با همان تاکتیک دفاعی به میدان برویم/ مقابل ماتادورها از اول حمله می‌کردیم ۴ یا ۵ گل می‌خوردیم

۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲:۰۱
کد خبر: ۴۲۹۸۳۴
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نباید مقابل توقع‌مان را بالا ببریم و بی گدار به آب بزنیم و مقابل این تیم هم باید مثل بازی با اسپانیا با همان تاکتیک دفاعی به میدان برویم.

محمد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص بازی تیم ملی کشورمان برابر اسپانیا اظهار داشت: بازی خوب و با برنامه‌ای از طرف ایران بود و با تاکتیک سرمربی تیم توانستیم به خوبی روزنه‌های دفاعی را بسته و مانع حمله کردن تیم اسپانیا شویم.
 
وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم ایران در این بازی دیر خودش را پیدا کرد و به فکر گلزنی افتاد تصریح کرد: اگر از اول بازی به فکر حمله کردن و زدن گل بودیم نتیجه‌اش چیزی جز خوردن ۴ یا ۵ گل از اسپانیا نمی‌شد.
 
پیشکسوت فوتبال کشور در خصوص بازی با پرتغال گفت: در این بازی نباید توقعمان را بالا ببریم و بی گدار به آب بزنیم، در برابر پرتغال هم باید مثل بازی با اسپانیا با همان تاکتیک دفاعی به میدان برویم و در مرحله بعد به فکر گلزنی باشیم. به نظر من اگر با همین تاکتیک به میدان برویم می‌توانیم به صعود از گروهمان فکر کنیم.
 
علوی در پایان گفت: سرمربی تیم ملی کار خودش را می‌کند و نظرات مردم و جو بازی‌ها تاثیری در روند او نخواهد داشت و همین مدیریت قوی می‌تواند عامل موفقیت تیم ما در جام جهانی باشد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *