صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

  زمان قرعه کشی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان مشخص شد

۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳:۲۶
کد خبر: ۴۲۸۵۸۴۹
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان سال ۲۰۲۲ روز سه شنبه دهم خردادماه قرعه کشی می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان هر دو سال یک بار در دو گروه مردان و زنان زیر نظر فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) برگزار می‌شود و معتبرترین رویداد والیبال ساحلی جهان است.

سیزدهمین دوره این مسابقات در استادیوم معروف فورو ایتالیاکو که پیش‌تر میزبان مسابقات جهانی سال 2011 بوده، در شهر رم برگزار خواهد شد.

قرعه‌کشی مرحله گروهی این رقابت‌ها که در دو گروه مردان و زنان از ۲۰ تا ۲۹ خردادماه با حضور ۹۶ تیم برگزار خواهد شد، ساعت ۱۶ روز سه شنبه دهم خردادماه در جورمالا لتونی برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها تیم‌های مطرح جهان از جمله میکال بریل لهستانی و بارتوس لوسیاک که در رتبه دوازدهم رده بندی مردان قرار دارند شرکت می‌کنند. این تیم در اوایل این فصل برنده دو تورنمنت چلنجر در تور جهانی والیبال ساحلی پرو شدند.

شرکت کنندگان دیگری همچون قهرمان المپیک آندرس مول و کریستین سروم از نروژ و دارندگان مدال برنز توکیو ۲۰۲۰ شریف یونس و احمد تیجان از قطر خواهند بود.

استفان بوئرمنز و یوریک دو گروت از هلند، هموطنان شان الکساندر بروور قهرمان جهان ۲۰۱۳ و رابرت میوسن، قهرمان کنونی آسیا کریستوفر مک هیو و پل برنت از استرالیا و بسیاری دیگر از دونفره‌های برتر مردان جهان به مصاف هم خواهند رفت. آدریان کارامبولا و انریکو روسی بهترین تیم برای نمایندگی میزبانی ایتالیا خواهند بود.

در قرعه‌کشی ۴۸ تیم شرکت کننده در هر رده جنسی به ۱۲ گروه دور مقدماتی تقسیم خواهند شد.. دو تیم برتر در هر گروه و چهار تیم برتر سوم هر گروه (۲۸ تیم) مستقیم به مرحله حذفی راه پیدا خواهند کرد.

هشت تیم باقی مانده که در گروه‌های خود در رتبه سوم قرار دارند نیز در چهار مسابقه حذفی شانس خود را برای حضور در مرحله دوم امتحان خواهند کرد تا در نهایت مرحله دوم و حذفی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان سال ۲۰۲۲ با ۳۲ تیم برگزار شود.

در مجموع در این دوره از رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی جهان 216 مسابقه در 10 روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: والیبال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *