صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

یک بام و دوهوای حضور تماشاگران در لیگ‌های فوتبال/ تالشی‌ها پشت در ورزشگاه ماندند

۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱:۱۳
کد خبر: ۴۲۷۲۲۷۱
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
به تماشاگران تالشی اجازه حضور در ورزشگاه غدیر برای تماشای دیدار تیمشان مقابل نیروی زمینی داده نشد.

خبرگزاری میزان - رقابت حساس و سرنوشت‌ساز تیم صدرنشین و پر امید چوکای تالش و نیروی زمینی ارتش از سری مسابقات لیگ دسته دوم «گروه الف» شب گذشته (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) در استادیوم غدیر تهران برگزار شد.

چوکای تالش در حالی ميهمان نیروی زمینی بود که برای تداوم صدرنشینی و تثبیت حضورش به صورت مستقیم به لیگ دسته یک «آزادگان» می‌جنگید و نیروی زمینی هم برای بهبود وضعیت خود در جدول و حضور در جمع مدعیان بالانشین. در این دیدار نیروی زمینی به عنوان میزبان تمام تلاشش را کرد که حریف مغلوب شود، اما آنچه برایش برنامه ریزی کرده بودند رخ نداد تا 3 امتیاز بازی قسمت میهمان صدرنشین شود.

در نیمه دوم بازی مدافع نیروی زمینی مرتکب خطای هند پنالتی شد هرچند داور بازی در مرحله نخست این ضربه را خطا اعلام نکرد اما پس از مشورت با گروه داوری و کمک چپ خود نقطه پنالتی را اعلام کرد. تصمیمی درست که البته باهیاهو و جنجال سرمربی، کادرفنی و بازیکنان نیروی زمینی همراه بود و برای چند دقیقه هم گروه داوری را از زمین مسابقه فراری داد و هم بازی را معلق کرد!

اگرچه داور بازی مرتبه نخست پنالتی گل شده را مردود اعلام کرد و دستور تکرار ضربه را داد، اما رسولی برای بار دوم هم توپ را گل کرد.

ابهری سرمربی نیروی زمینی بخاطر توهین و اعتراض زیاد به داور بازی در صحنه‌ای که داور برای چوکا پنالتی گرفت با کارت مستقیم قرمز از زمین بازی اخراج شد.

نکته جالب و عجیب این دیدار ممانعت مسئولان باشگاه نیروی زمینی و ورزشگاه غدیر از حضور تماشاگران تالشی در ورزشگاه بود که با اعتراض مسئولان چوکا همراه بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *