صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

با ورود دادگستری آذربایجان غربی مشکلات ۲۰ ساله شرکت پگاه به مصالحه ختم شد

۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰:۱۸
کد خبر: ۴۲۷۱۸۲۳
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از رفع مشکلات شرکت پگاه خبر داد و گفت: در این زمینه مقرر شد صلح نامه ای تنظیم و اختلاف ۲۰ساله طرفین ختم به سازش شود.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی در جلسه عصر گاهی کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری که برای حل مشکل دو واحد تولیدی تشکیل شده بود، اظهارکرد: تولیدکنندگان به عنوان افسران جنگ اقتصادی در خط مقدم هستند و در جهت تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب تلاش می‌کنند.

عتباتی ادامه داد: وظیفه مدیران دستگاه های اداری و اجرایی و قضایی حمایت از تولیدکنندگان است و باید با نگاه حمایتی و صیانتی در کنار واحدهای تولیدی بود.

وی افزود: باید در چارچوب قانون از هیچ کمکی برای چرخیدن چرخ واحدهای تولیدی کم نگذاشت.

عتباتی در ادامه به مشکل ۲۰ ساله شرکت پگاه با اهالی منطقه پرداخت و گفت: در خصوص ملک متنازع فیه طرفین چندین سال است که به مشکل برخورده اند و متاسفانه تلاش ها برای رفع این اختلاف به نتیجه نرسیده است.

عتباتی ادامه داد: در جلسه کمیته حمایت قضایی صحبتهای وکلای طرفین استماع شد و اهالی محل و مدیران شرکت پگاه مطالب خود را بیان و نهایتا با شور و مشورت و تبادل نظر اعضای جلسه پس از سه ساعت گفتگو و بررسی انواع پیشنهادات موضوع با مصالحه خاتمه و مقرر شد صلح نامه ای تنظیم و اختلاف ۲۰ ساله طرفین ختم به سازش شود.

گفتنی است؛ مشکل شرکت ایمن زیست ترابر ارومیه هم در این جلسه مطرح و مشکل 10 ساله این شرکت هم با تصویب مصوباتی مرتفع و مقرر شد ظرف یک ماه ضمن صدور کد و مجوز فعالیت اقدامات لازم جهت راه اندازی و فعالیت شرکت معمول شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: آذربایجان غربی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *