صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

امیدوارم لایق اعتماد اعضای مجمع باشم/ یکی از کاندیداهای معترض گفت که امضایش را جعل کردند

۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱:۰۱
کد خبر: ۴۲۶۲۹۶
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: من با جوادی که گفته می‌شد او هم نامه را امضا کرده صحبت کردم و او گفت که امضایش را جعل کرده‌اند.

مسعود خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری که روز گذشته(یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در حالی برگزار شد که دو نفر انصراف داده بودند و 3 کاندیدا به رقابت پرداختند.

وی در مورد این که برای 4 سال آینده چه برنامه‌هایی دارد، گفت: اول این که من با وجود این که حق رای داشتم اما از این حق استفاده نکردم. در مورد انتخابم به عنوان رئیس فدراسیون سوارکاری هم امیدوارم لایق اعتماد اعضای مجمع باشم. ما باید کارهای بزرگی در 4 سال آینده انجام دهیم تا قول‌هایی که به مردم داده‌ایم را عملی کنیم. به دنبال این هستیم که اسب ایرانی در دنیا بیشتر شناخته شود. سعی می‌کنیم به بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در سوارکاری انگیزی بدهیم و هر کسی هم که تخصصی در صنعت سوارکاری داشته باشد به نحوی از او استفاده خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون سوارکاری درباره این که چرا با وجود این که غیادی تایید صلاحیت هم شده بود اما از حضورش در مجمع جلوگیری شد، گفت: تنها 5 نفر تایید صلاحیت شده بودند که غیادی جزو این 5 نفر نبود. تایید صلاحیت کاندیداها در 2 مرحله انجام می‌شود که مرحله اول مزبوط به سابقه مدیریتی کاندیداها است و غیادی در این مرحله تایید صلاحیت شده بود و لیست 6 نفره کاندیداهای تایید صلاحیت شد هم تنها برای این مرحله بود. در مرحله دوم تایید صلاحیت‌ها هم مراجع ذیصلاح باید صلاحیت کاندیداها را بررسی کنند که در نهایت صلاحیت 5 نفر تایید شد.

وی در مورد این که شنیده می‌شود غیادی قصد داشته در مجمع انتخاباتی مطالب اعتراض‌آمیزی را عنوان کند و به همین دلیل اجازه حضور او در مجمع داده نشد، گفت: او که در این مدت هر چیزی که دلش خواسته را گفته و نیازی به گفتن در مجمع ندارد.

خلیلی در پایان درباره نامه 4 نفر از کاندیداها به وزیر ورزش مبنی بر این که تخلفاتی در روند انتخابات فدراسیون سوارکاری صورت گرفته خاطرنشان کرد: من با جوادی که گفته می‌شد او هم نامه را امضا کرده صحبت کردم و او گفت که امضایش را جعل کرده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *