صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

15 زندانی جرایم غیر عمد استان بوشهر با کمک ستاد دیه آزاد شدند

۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴:۰۷
کد خبر: ۴۲۶۱۷۳۹
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر، گفت: با جمع آوری مبلغی معادل  7 میلیارد و 283 میلیون و 744 هزار و 500 ریال توسط خیرین در ماه مبارک رمضان موجبات آزادی 15 زندانی غیر بزهکار در استان فراهم شد .

علی جمادی در گفت‌و گو با میزان، با اشاره به لزوم اقدامات موثر به جهت کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان بر اساس سیاست‌های تحولی قوه قضاییه اظهار کرد: اولویت اصلی دستگاه قضایی فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی و بازگشت آنها به کانون خانواده است.

وی افزود: در همین راستا با کمک خیرین و مردم استان بوشهر در جریان برگزاری مراسم های گلریزان ماه مبارک رمضان سال جاری مبلغی معادل 7 میلیارد و283 میلیون و 744 هزارو 500 ریال به حساب ستاد دیه استان واریز شد که با این مبلغ تاکنون 8 زندانی جرایم غیر عمد از حبس رهایی یافته اند و 7 مددجوی دیگر در شرف آزادی و بازگشت به آغوش خانواده های خود هستند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد نسبت به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 500 میلیون ریال به جهت آزادی زندانیان غیر عمد نیز توسط خیرین و سازمانها تعهد شده است که با پرداخت آن موجبات آزادی تعداد دیگری از این زندانیان فراهم خواهد شد.

جمادی با بیان اینکه در ارتباط با آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و محکومان مالی در سنوات گذشته نیز اقدامات خوبی توسط دستگاه قضایی و ستاد دیه استان بوشهر انجام شده است، اضافه کرد: در مجموع در ماه مبارک رمضان سال جاری مبلغی معادل 12 میلیارد و 738 میلیون و 744 هزار و 500 ریال به جهت آزادی زندانیان مالی غیر بزهکار در استان جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید:

کمک ۸۵ میلیاردی خیّران آذربایجان شرقی برای آزادی زندانیان در سال ۱۳۹۹

انتهای پیام/


برچسب ها: ستاد دیه گلریزان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *