صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

وزیر آموزش و پرورش: جذب معلمان از طریق دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی انجام شود

۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲:۰۰
کد خبر: ۴۲۵۴۲۸۷
وزیر آموزش و پرورش از یکی از مکان های برگزاری نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در حوزه مجتمع نابینایان شهید محبی بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز یوسف نوری از یکی از مکان های برگزاری نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در مجتمع نابینایان شهید محبی بازدید کرد. 

وزیر آموزش و پرورش در این بازدید در گفت و گو با عوامل اجرایی این آزمون در جریان نحوه برگزاری این آزمون قرار گرفت و در گفت و گو با برخی آزمون دهنگان از میزان رضایت آن ها از نحوه اطلاع رسانی، ثبت نام و شرکت در آزمون مطلع شد.

یوسف نوری ابراز امیدواری کرد تا در سال های آینده این آزمون ها برای جذب نیروهای خدماتی و اداری باشد و جذب معلمان فقط از طریق دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی صورت گیرد.

همچنین در پایان این بازدید اولیا شرکت کنندگان در آزمون، در مورد مشکلاتی که فرزندان با نیازهای ویژه آنان دارند، با وزیر آموزش و پرورش مطرح کردند..

شایان ذکر است، در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ۵۰۰ هزار و ۴۷ نفر شرکت کردند که وزارت آموزش و پرورش مجوز استخدام 34 هزار و 813 نفر را از سازمان اداری و استخدامی کشور جهت تکمیل کادر معلمان و اداری این وزارت خانه خصوصا در دوره ابتدایی دریافت کرده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *