صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

فروش کیت اورجینال کریستیانو رونالدو با قیمت نجومی! +تصاویر

۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹:۰۱
کد خبر: ۴۲۳۳۶۷
پس از رونمایی رسمی از کیت اول و دوم باشگاه رئال مادرید برای فصل 2018/19، سایت این باشگاه رسما اقدام به فروش این کیت ها با مبالغی جالب توجه کرد!

به گزارش گروه فضای مجازی ، تنها پس از چند ساعت از رونمایی کیت اول و دوم رئال مادرید برای فصل 2018/19 نگذشته است که سایت باشگاه رئال مادرید اقدام به فروش کیت های اورجینال جدید خود برای هوادارانش در سرتاسر جهان کرده است!

نکته جالب توجه در فروش این کیت ها، حضور تنها 4 بازیکن به صورت کانسپت است، یعنی این بدان معنا است که اگر شما دوست دار ایسکو هستید باید در بخش سفارشات نام بازیکنان، پیراهن خام و بدون شماره را سفارش دهید تا با حکاکی شماره و نام ایسکو، بتوانید پیراهن بازیکن مورد علاقه خود را بر تن کنید.


فروش کیت اول رئال مادرید 2018/19

تنها نام کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، گرت بیل، مارسلو و سرخیو راموس به صورت کانسپت و با قیمتی سنگین به فروش می رسد که واحد فروش این کیت ها به دلار است؛ در ضمن کیت های جدید رئال مادرید در سه ورژن مردانه، زنانه و بچگانه در سایت رسمی باشگاه به فروش می رسد!

گران ترین پیراهن موجود در ورژن های رونمایی شده، پیراهن های اول رئال مادرید با نام و شماره کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس، مارسلو، کریم بنزما و گرت بیل در ورژن اصلی به قیمت 159 دلار می باشد! یعنی دقیقا مبلغ 960 هزار تومان!


فروش کیت دوم رئال مادرید 2018/19

کیت دوم رئال مادرید نیز با قیمت 149 دلار با همان بازیکنان نامبرده نیز قابل فروش است؛ همچنین کیت بچگانه با قیمت 99 دلار برای کیت اول، و قیمت 89 دلار برای کیت دوم ؛ و در نهایت کیت زنانه به قیمت 109 دلار در سایت باشگاه به فروش می رسد.


فروش کیت زنانه رئال مادرید 2018/19

لازم به ذکر است پیراهن های خام برای چاپ نام دلخواه و شماره مد نظر هواداران در این سایت به قیمت 139 دلار به فروش می رسد.

 

منبع: ورزش 11

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *