صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

سرلشکر باقری درگذشت حجت‌الاسلام حسنی را تسلیت گفت

۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱:۱۸
کد خبر: ۴۲۱۸۱۱
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی نماینده سابق ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی ، در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت مجاهد نستوه، روحانی دلاور، یار دیرین امام (ره) و رهبری، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامرضا حسنی، نماینده سابق ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه موجب اندوه و تاسف گردید.

بی تردید نقش آفرینی‌های بزرگ آن عالم شجاع، انقلابی و مردمی در روند نهضت اسلامی و مبارزه با رژیم پلید شاهنشاهی و سپس در عصر باشکوه جمهوری اسلامی در دفاع از اسلام، قرآن، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهیدان و برافراشته نگه داشتن پرچم مقاومت، جهاد و استکبارستیزی در خطه مجاهدپرور آذربایجان غربی برای همیشه ماندگار و چراغ هدایت مردمان مومن و نجیب به ویژه جوانان غیور آن دیار در مقابله با دشمنان نظام و بدخواهان ایران اسلامی خواهد بود.

اینجانب، این ضایعه جانسوز را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، روحانیت معزز، بیت مکرم ایشان و آحاد مردم شریف و قدرشناس آذربایجان غربی، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و علاقمندان گرامی ایشان صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌نمایم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *