صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

همه امور اربعین ۹۷ در مازندران هماهنگ شده است

۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰:۱۳
کد خبر: ۴۲۱۷۵۶
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
مدیر کل سیاسی استانداری مازندران با بیان اینکه آسیب‌شناسی نقاط ضعف مراسم اربعین در سال‌های گذشته انجام شد تا در سال ۹۷ تکرار نشوند، گفت: در بخش پشتیبانی و تدارکات هیچ مشکلی نداریم و در داخل استان مازندران همه امور هماهنگ است.
رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، درباره اقدامات استانداری مازندران برای اربعین ۹۷ اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، دو جلسه برگزار کردیم و روسای کمیته‌های یازده‌گانه را مشخص و احکام روسای کمیته‌ها را زده‌ایم و به کمیته‌ها اعلام کردیم تا برنامه‌هایشان را ارائه دهند.

وی ادامه داد: آسیب شناسی انجام شد تا نقاط ضعف مراسم اربعین در سال‌های گذشته بررسی شوند تا آن ایرادات در سال ۹۷ تکرار نشوند. دربخش پشتیبانی و تدارکات هیچ مشکلی نداریم و در داخل استان مازندران همه امور هماهنگ است.

معاون سیاسی استانداری مازندران تاکید کرد: در قسمت زیرساخت‌های موجود در کشور عراق و مکان‌های پذیرایی و سرویس‌های بهداشتی کمی کمبود وجود دارد. از طریق معاونت عمرانی استانداری پیگیری هستیم تا زمین‌هایی را برای استقرار ۲۰ موکب استان مازندران در عراق هماهنگ کنیم. 
 
عنایتی خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه هرسال سهمیه‌ای برای زائران اربعین در استان مازندران مشخص می‌شود اما همیشه بالای ۳۰-۴۰ درصد بیشتر از سهمیه در نظرگرفته شده اعزام زائران به کربلا را داریم.

وی تاکید کرد: مسئولان کنسولگری عراق به ایران می‌آیند و کار‌های روادید دواستان مازندران وگلستان را در استان مازندران انجام می‌دهند. بیشتر اعزام‌ها برای مراسم اربعین از استان مازندران به صورت زمینی و از مرز مهران انجام می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *