صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

گزارش تصویری بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از راکتور تحقیقاتی تهران

۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹:۴۵
کد خبر: ۴۲۱۵۶۰
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز دوشنبه از فعالیت‌های راکتور تحقیقاتی تهران و بخش رادیوایزوتوپ‌ها با توجه به اهمیت رادیودارو‌ها در حوزه سلامت به تفصیل بازدید کردند.
به گزارش گروه سیاسی ، رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه از فعالیت‌های راکتور تحقیقاتی تهران و بخش رادیوایزوتوپ‌ها با توجه به اهمیت رادیودارو‌ها در حوزه سلامت به تفصیل بازدید کردند.
 
نمایندگان در این بازدید از نزدیک با اقدامات، نوآوری ها، خدمات و فعالیت‌های این دو بخش آشنا شدند. متخصصین بخش‌های مختلف ضمن ارائه توضیحات کامل، به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ دادند.

در این رویداد رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای، رییس پژوهشکده راکتور و مدیرکل امور مجلس و معاهدات هسته‌ای بازدیدکنندگان را همراهی می‌کردند.

این بازدید انظور که تارنمای سازمان انرژی اتمی گفته است، در راستای ماموریت مصوب مجلس به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی این نهاد برای بررسی اقدامات و شرایط موجود صنعت هسته‌ای کشور انجام می‌شود که متعاقب موضع اخیر ترامپ در اعلام خروج از برجام صورت گرفته است. بدین منظور رییس و اعضای این کمیسیون مطابق برنامه ریزی صورت گرفته از بخش‌ها و مراکز مختلف صنعت هسته‌ای کشور بازدید بعمل می‌آورند.
 
 
 
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *