صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

متن مذاکرات جدید با اروپا درباره برجام باید به مجلس ارسال شود

۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹:۵۰
کد خبر: ۴۱۹۱۵۹
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: معتقدم متن مذاکرات جدید درباره ادامه برجام با اروپایی‌ها باید به مجلس ارسال شود و مجلس هم باید در این رابطه تصمیم‌گیری کند.
جواد کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به دریافت تضامین از اروپا برای ادامه اجرای برجام گفت: کشور‌های اروپایی اگر بخواهند به معنای وقعی کلمه پای کار برجام باشند بلافاصله می‌توانند در پارلمان‌های خود قانونی را مبتنی بر ادامه برجام مصوب کنند؛ البته با قیود و شروطی که ایران مطرح می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برجام به رفع تحریم‌های بانکی اشاره داشت، افزود: تحریم‌های بانکی البته در جریان برجام مرتفع نشد و البته فروش نفت کم و بیش جریان داشت که برخی از این موارد نیازمند اصلاح است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در ایران همچنان با تهدیدات آمریکایی‌ها مواجه است، تأکید کرد:  اروپا باید به‌طور صریح درباره کنار گذاشتن مسائل موشکی ایران در این مذاکرات موضع‌گیری کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: اروپایی‌ها باید تضمین دهند که دارایی‌های ایران در اروپا از برخورد آمریکا مصون می ماند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: بنده معتقدم متن مذاکرات جدید درباره ادامه برجام با اروپایی‌ها باید به مجلس شورای اسلامی ارسال شود و مجلس هم باید در این رابطه تصمیمگیری کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *