صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

دادستان‌ها در صف مقدم، پرچم مدعی العمومی را برافراشته نگه دارند

۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳:۰۱
کد خبر: ۴۱۵۰۸۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین مصدق گفت: دادستانی کل زمانی می‌تواند مقتدرانه عمل کند وسخن بگوید که دادستان‌های سراسر کشور در صف مقدم، پرچم مدعی العمومی و حمایت از حقوق عامه را برافراشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام و المسلمین مصدق معاون اول دادستان کل کشور در دومین روز از پانزدهمین همایش سراسری روسای کل دادگستری و دادستان‌های سراسر کشور، اظهارکرد: دادستانی کل زمانی می‌تواند مقتدرانه عمل کند و سخن بگوید که دادستان‌های سراسر کشور در صف مقدم، پرچم مدعی العمومی و حمایت از حقوق عامه را برافراشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق خطاب به دادستان ها تصريح كرد: زمانی موفق خواهيم بود كه مردم ما دادستان شهرستان را به عنوان پشتيبان جامعه و مردم ببينيد.


وی هدف اصلی برگزاری این همایش را ارتقای جایگاه دادستانی کل کشور عنوان کرد و با اشاره به برگزاری شش پنل تخصصی طی برگزاری این همایش، بیان داشت: برای اولین بار الگویی به عنوان تجربه پیاده خواهیم کرد و موضوعات تخصصی این همایش را به صورت پنلی برگزار می‌کنیم. 


حجت الاسلام و المسلمین مصدق در پایان ابراز امیدواری کرد که خروجی این همایش به دستاورد‌های ارزشمندی برای دادستانی کل و دادسرا‌های سراسر کشور بینجامد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *