صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

معاون رئیس قوه قضاییه درگذشت آیت الله مهمان نواز را تسلیت گفت

۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱:۲۶
کد خبر: ۴۱۴۴۳۶
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
شهریاری معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در پیامی ارتحال آیة الله حاج شیخ حبیب الله مهمان‌ نواز را تسلیت گفت.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ؛ به نقل از روابط عمومی مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه حمید شهریاری معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در پیامی ارتحال آیة الله حاج شیخ حبیب الله مهمان‌ نواز را تسلیت گفت.


متن پیام معاون رییس قوه قضاییه و رییس مرکز آما ر وفناوری اطلاعات به شرح ذیل است :
بسم الله الرحمن الرحیم


 انا لله و انا الیه را جعون


با نهایت تاسف و تأثر ضایعه رحلت عالم جلیل‌القدر و مجاهد وارسته مرحوم آیة الله آقای حاج شیخ حبیب الله مهمان‌ نواز رحمة‌الله‌علیه را که عمر شریف خود را در اعتلا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی صرف نمود،  به مردم غیور و شهیدپرور و همه ارادتمندان ایشان در استان خراسان شمالی، خانواده مکرّم و ملازمان گرامی تسلیت عرض می‌کنم. این عالم بزرگوار از جمله‌ علمای با اخلاصی بود که خود را وقف خدمت به محرومان و مستضعفان کرده و با بیش از سه دهه خدمت در منصب امامت جمعه و بیش از دو دهه نمایندگی مردم شریف استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری چهره برجسته و ماندگاری در صحنه انقلاب اسلامی از خود به  جای گذاشت.

بر خود لازم می‌دانم  فقدان این استاد اخلاق و یار و حامی امام راحل –قدس سره- و رهبری معظم انقلاب –مد ظله العالی- را به جامعه ایمانی و مردم شریف استان خراسان شمالی تعزیت عرض کنم. از خداوند متعال بهترین پاداش مجاهدان و علو درجات را برای ایشان مسألت دارم.


حمید شهریاری



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *