صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

تاکید بر حمایت از برجام؛ موضوع مذاکرات دو تن از معاونان لاوروف با سفیر ایران در روسیه

۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶:۵۱
کد خبر: ۴۱۲۶۰۷
سفیر جمهوری اسلامی ایران در قالب‌ دیدارهایی جداگانه با دو تن از معاونان وزیر امور خارجه روسیه ملاقات و درباره همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی و از جمله برجام گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در قالب‌ دیدارهایی جداگانه با دو تن از معاونان وزیر امور خارجه روسیه ملاقات و درباره همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی و از جمله برجام گفت‌وگو کرد.

سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه در دیدار با سفیر ایران اعلام کرد: سیاست روسیه همچنان حمایت و حفظ برجام است و هیچ تغییری را در قبال آن نمی پذیرد.

وی تصریح کرد که انتظار است که اروپا نیز همچنان به تعهدات خود در قبال برجام پایبند باشد و منطقی است در جهت حفظ آن بکوشد و تسلیم خواسته های آمریکا نشود. همچنین دو طرف در این ملاقات بر حل بحران منطقه و سوریه از طریق گفت‌وگوهای سیاسی تاکید کردند.

مهدی سنایی سفیر کشورمان در روسیه در دیدار با سرگئی ورشنین معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه تحولات منطقه و جهان از سرعت زیادی برخوردار است،تاکید كرد: شرایط کنونی اقتضا دارد تا ایران و روسیه رایزنی های فشرده و متراکم داشته باشند.

ورشنین نیز در این ملاقات تاکید کرد: اوضاع کنونی سوریه و منطقه و جهان خطرناک است و هدف اصلی ما جلوگیری از گسترش این وضعیت می باشد لذا ما تلاش‌های فشرده دیپلماتیک خود را در سطوح مختلف منطقه ای و بین الملل ادامه می‌دهیم، همکاری سه کشور ضامن آستانه در خصوص بحران سوریه، کار آمد و موفق بوده است و ما به این همکاری‌ها ادامه خواهیم داد.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *