صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

افسر بی‌نظیر/ نطق شهید چمران درباره شهید صیاد در صحن علنی مجلس

۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰:۰۱
کد خبر: ۴۱۰۵۱۳
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
این افسری است که سال گذشته در سردشت همراه من بود و پاکی و تقوا و ایمان و شجاعت و هر چه که بخواهید در این افسر بی‌نظیر است. افسری است که در تفسیر قرآن شاید بگویم از اکثریت کسانی که در اینجا نشسته‌اند تبحر زیادتری داشته باشد.

به گزارش گروه سیاسی ، شهید «مصطفی چمران» در نطقی که سال ۵۹ برای دفاع از ارتش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد، در خصوص شخصیت شهید سپهبد «صیاد شیرازی» گفت: «...این ارتش با تمام هجوم و حمله‌ای که به آن می‌شود ارتشی نبود که با ملت ما بجنگد؛ پیروزی انقلاب ما در سایه این حقیقت بود که ارتش به ملت ما پیوست و نجنگید. به خدای بزرگ سوگند می‌خورم افسرانی هستند در این ارتش که من با کمال جرات و جسارت در پشت آن‌ها نماز خوانده‌ام و نماز می‌خوانم.

بد نیست از یکی از افسران پاک اسمی ببرم به نام سرگرد «صیاد شیرازی» که هم اکنون به فرماندهی عملیات غرب منصوب شده است و یک سرگرد است. این افسری است که سال گذشته در سردشت همراه من بود و پاکی و تقوا و ایمان و شجاعت و هر چه که بخواهید در این افسر بی‌نظیر است. افسری است که در تفسیر قرآن شاید بگویم از اکثریت کسانی که در اینجا نشسته‌اند تبحر زیادتری داشته باشد.»

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *