صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

افزایش چشمگیر قیمت طلا در بازار+نمودار

۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰:۰۱
کد خبر: ۴۰۷۹۳۸
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
بررسی قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار طی مهر ماه سال گذشته در بازار نشان می‌دهد ارزش این فلز زرد رنگ با وجود نوسان قیمت‌های متعدد رشد هزار و ۱۵۴ تومانی داشته است.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار مهر ماه سال گذشته را با قیمت ۱۲۰ هزار و ۵۳۵ تومان آغاز کرد، در روز‌های ابتدایی با روند افزایشی به مبلغ ۱۲۲ هزار و ۷۵۱ تومان رسید، سپس شش روز پیاپی افت قیمت داشت تا جایی که در تاریخ ۱۱ ماه به رقم ۱۲۰ هزار و ۷۴۳ تومان رسید.

در تاریخ ۱۲ تا ۱۷ مهر ماه شیب قیمت طلا صعودی بود تا جایی که رقم ۱۲۵ هزار و ۵۴۴ تومان را نیز تجربه کرد. پس از آن به مدت شش روز دامنه نوسان قیمت طلا ۱۸ عیار در بازه ۱۲۴ هزار و ۱۱۳ تومان تا ۱۲۵ هزار و ۱۷۵ تومان در نوسان بود و نهایتا در روز‌های پایانی ماه گذشته قیمت طلا روند نزولی به خود گرفت تا جایی که آخرین روز ماه به ارزش ۱۲۱ هزار و ۶۸۹ تومان معامله شد.

تفاوت قیمت اولین و آخرین روز طلا ۱۸ عیار در مهر ماه نشان دهنده افزایش هزار و ۱۵۴ تومانی قیمت طلا در بازار بوده است.

بیشترین قیمت سکه در مهر ماه به تاریخ ۱۷ مهر ماه و به ارزش ۱۲۵ هزار و ۵۴۴ تومان و کمترین میزان آن به اولین روز از ماه و به ارزش ۱۲۰ هزار و ۵۳۵ تومان باز می‌گردد.

بررسی قیمت طلا ۱۸ عیار در شهریور ماه نشان می‌دهد، این فلز زرد رنگ در بازه قیمتی ۱۱۹ هزار و ۱۵۰ تومان تا ۱۲۶ هزار و ۴۹۱ تومان در نوسان بوده که نهایت تمام نوسان قیمت‌ها افزایش ۷۸۵ تومانی در پایان ماه شهریور برای طلا بوده است.

مقایسه قیمت طلا در مهر و شهریور ماه نشان می‌دهد طلا فصل پاییز را با خیز قیمی برای صعود قیمت آغاز کرده است.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *