صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور سال نو را به ملت ایران تبریک گفت

۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵:۴۰
کد خبر: ۴۰۷۳۶۹
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی سال نو را به ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی ، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی سال نو را به ملت ایران تبریک گفت.

متن کامل این پبام له شرح زیر است:

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

بهار این ودیعه الهی می آید با کوله باری از سرسبزی و طراوت و ایرانی مسلمان این رویش و شکوفایی را با نام نوروز گرامی می دارد.نخستین روز بهار، آغازی برای اعتدال، طراوات، نشاط و شادابی و نوروز، عید شکوفایی، پویایی، بالندگی، نوخواهی و نواندیشی است.دین مبین اسلام نیز جلوه هایی از معرفت دینی را درآن به یادگار گذاشته است و آنان که سرای دیده و دل را از زنگارها صیقل دهند و ضمیر وجود را از هرگونه گناه و نافرمانی پاک و پیراسته نگاه دارند، نوروزی دل انگیز و سرسبزتر خواهند داشت.

بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند. نوروز حلقه پیوند بین میراث فرهنگ و تمدن ایران زمین با دین مبین اسلام است که واژه هایی چون صله ارحام، تفکر، نوآوری، سر زندگی، پاکی ، نظافت و تعاملات اجتماعی را معنا و مفهوم می بخشد و نوروز فرصتی است برای پناه بردن به دامن طبیعت و اینکه در اسرار آفرینش تامل و تعمق کنیم.

سالی که گذشت باخوبی ها و بدی ها،هر آنچه که بود، برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد ،برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند:" سالی گذشت با همه تجربه‌ها و تلخ و شیرینی‌هایش و اینکسالی دیگر برابر ماست. همه بکوشیم در این سال اثر تلخکامی ها را با کارهای نیک و تلاش های ثمربخش بزدائیم و میوه‌های شیرین تلاش های گذشته را به کام هم‌میهنان مان و عزیزان این مرز و بوم شیرینتر کنیم. در همه حال به خدا توکل کنید و از او کمک بخواهید و مشعل امید را با اعتماد به خدا و وعده‌های الهی فروزانتر کنید"

خداوندگار عالم را سپاسگزاریم در سالی که توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به نام سال "حمایت از کالای ایرانی" نام گذاری گردید، ،نسیم دل انگیز بهار، هم معطر به شمیم حیات بخش علوی است و نام بهار، مزین به میلاد سراسر نورحضرت علی ابن ابی طالب(ع) گشته است که انتظار میرود با پیروی از رفتار و کردار این امام همام همگام با تحول طبیعت شاهد تحول در اخلاق و صفات خویش باشیم.

اینجانب حلول سال نو را که جلوه ای از حکمت و رحمت بی مثال و قدرت بی بدیل خداوند متعال است تبریک عرض نموده و امیدوارم سال نو، سالی سرشار از موفقیت و سربلندی و احسن حال برای همگان باشد.


برچسب ها: سردار جلالی سال 97

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *