صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

عیدانه موسیقایی مراکز استانی با 40 پرده رنگارنگ

۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷:۲۹
کد خبر: ۴۰۷۰۸۷
دسته بندی‌: فرهنگی ، عمومی
مدیر دفتر شعر و موسیقی استان‌های صدا و سیما گفت: 40 قطعه موسیقی جدید از تولیدات مراکز استان‌ها با موضوع نوروز و بهار برای پخش طی این ایام در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، سید حمیدرضا حسینی با اشاره به تدارک نوروزی شبکه‌های استانی برای نوروز 97 اظهار کرد : در مجموع 40 قطعه موسیقی جدید از تولیدات مراکز استان‌ها با موضوع نوروز و بهار برای پخش طی این ایام در نظر گرفته شده است.

وی افزود : اور بهار (ابر بهار) در مرکز اصفهان، واران در مرکز ایلام، روشنی خه ور در مرکز ایلام، باهار گلدی (بهار آمد) و باهار فصلی (فصل بهار) در در مرکز آذربایجان غربی، نوروز و بازی عیدانه در مرکز البرز، بهار در مرکز بوشهر، گل میخک و بایرام در مرکز چهارمحال و بختیاری، باغ بزرگ در مرکز بوشهر، بهار خوشبختی و بهار در مرکز خراسان رضوی، بهارانه،( اینجا ایران است ) حاصل همکاری مشترک مازندران - گلستان و خراسان - ( آینه بندون ) در مرکز خراسان رضوی ، ( هفت سین ) در مرکز خراسان جنوبی، لبخند و عید وطن در مرکز خلیج فارس و ( عطر بهار ) در مرکز زنجان برای ایام نوروز تولید شده‌اند.

مدیر دفتر شعر و موسیقی استان‌های صدا و سیما با اشاره به تولیدات دیگر مراکز ویژه نوروز 97 اظهار کرد: ( عطر بهار ) در مرکز سمنان، سه گاه در مرکز زنجان، عید و بهار در مرکز فارس، هناسه وهار (نفس بهار) و نسیم گل در مرکز کرمانشاه، ( ول و بلبل )، (تی جانه قوربان ) و ( نازنین گیلان ) در مرکز گیلان، عیدانه (هفت سین)، بهار پرگل، بهار لرسو، کلنجه رنگارنگ و عید آمد در مرکز لرستان، بهار و بیقراری در مرکز مازندران، آینه دل در مرکز مهاباد و دور بهاران و هوای عید در مرکز همدان از دیگر تولیدات نوروزی مراکز استانی صدا و سیما به شمار می‌روند.

وی افزود : این آثار در مراکز استان‌ها تولید شده اند و پس از اخذ مجوز پخش از شبکه‌های صدا و سیما، در سامانه آرشیو جامع دفتر موسیقی و سرود ثبت شده‌اند.

مدیر دفتر شعر و موسیقی استان‌های رسانه ملی با بیان اینکه مجموعه تولیدات موسیقایی مراکز استان‌ها در سال 96 به رکورد کم نظیر 620 قطعه اثر تصویب شده رسیده است گفت : در مورد نماهنگ‌های تولیدی مراکز هم باید گفت مراکز استانی در مناسبت‌های ویژه ، نسبت به تصویرگذاری بر روی آثار موسیقایی و تهیه کلیپ اقدام نموده اند.

وی ادامه داد : در سال 96 بیش از 34 قطعه نماهنگ و کلیپ از مراکز استانی ، تایید و از شبکه‌های مختلف پخش شدند .
حسینی با اشاره به دو اثر ویژه انتخاباتی که اردیبهشت ماه امسال در مراکز استانی تولید شدند گفت: این دو اثر با عناوین « جشن مردم » و « موج حماسه » از شبکه‌های مختلف پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

وی افزود: « روز پیروزی »، « آهنگ طوفان »، « سبز، سپید، سرخ » و «عشقی ماندگار » نیز عناوین چهار نماهنگ ویژه دهه فجر امسال هستند.

وی از تولید دو نماهنگ نوروزی در مراکز خبر داد و گفت : این نماهنگ‌ها با عناوین « اینجا ایران است » و « پیوند بهاری » از شبکه‌های مختلف پخش می‌شوند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *