صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

حمایت‌های آمریکا از گروه تروریستی داعش همچنان ادامه دارد

۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰:۰۱
کد خبر: ۴۰۴۵۴۸
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نباید اینگونه گمان کرد که ریشه‌کن شدن داعش در عراق و سوریه، به معنای پایان جنایات این گروه تروریستی تکفیری است، گفت: دلیل اصلی پایان نیافتن استمرار جنایات تکفیری‌ها این است که حمایت‌های آمریکا از گروه تروریستی داعش همچنان ادامه دارد.

«حشمت‌الله فلاحت‌پیشه» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به وعده صادق سرلشکر «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه در خصوص نابودی داعش، اظهار کرد: این پیروزی بزرگ که به دست مجاهدین اسلام رقم خورد باعث شادی دل تمام مسلمانان جهان و ناامیدی و یاس دشمنان شد.

وی با بیان اینکه نباید اینگونه گمان کرد که ریشه‌کن شدن داعش در عراق و سوریه، به معنای پایان جنایات این گروه تروریستی تکفیری است، گفت: دلیل اصلی پایان نیافتن استمرار جنایات تکفیری‌ها این است که حمایت‌های آمریکا از گروه تروریستی داعش همچنان ادامه دارد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با بیان اینکه داعش سرزمین‌های تحت اشغال خود در سوریه را از دست داد اما فتنه‌های گاه و بی‌گاه آنها همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: کماکان باید با هوشیاری و عکس‌العمل‌های مناسب و به‌هنگام، مانع از اجرای نقشه‌های شوم تروریست‌های تکفیری در منطقه شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *