صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

دوربین‌های جدید طرح ترافیک هفته آینده رونمایی می شود

۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳:۰۱
کد خبر: ۴۰۳۵۲۵
مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران از تحویل دوربین‌های محدوده طرح ترافیک به پلیس برای تست اجرای طرح ترافیک جدید خبر داد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، سید احسان جاهد با بیان اینکه شرکت کنترل ترافیک آمادگی اجرای طرح ترافیکی جدید در سال آتی را دارد، گفت: از آنجایی که طرح ترافیک جدید در سال ۹۷ قابلیت اجرا دارد و از آنجایی که در این طرح نظام ثبت تردد ورود و خروج و همچنین زمان حضور در محدوده مهم است، تجهیز دوربین‌های محدوده طرح ترافیک در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در طرح ترافیک جدید کنترل معابر ورودی و خروجی مهم است، ادامه داد: تعداد دوربین‌های ورودی به محدوده طرح ترافیکی کامل بود، اما این دوربین‌ها کالیبره شده و از لحاظ کیفیت ثبت تخلفات ارتقاء یافت و در قسمت خروجی نیز تعدادشان تکمیل شدند به گونه‌ای که از ۹۱ معبر موجود، ۵۰ دوربین نصب شده بود و مابقی نیز در حال نصب است.

جاهد با بیان اینکه در هفته آینده این دوربین‌ها در اختیار پلیس قرار داده می‌شود تا نسبت به تست آن‌ها اقدام کند گفت: شرکت کنترل ترافیک پایتخت آمادگی آن را دارد که به محض آنکه نقطه‌ای تشخیص داده شود که نیاز به دوربین دارد، بلافاصله نسبت به تجهیز آن اقدام کند.
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *