صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

سانچی مناسب حمل میعانات گازی بود؟

۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۳۳۹۹
اخباری مبنی بر این‌که نفتکش ایرانی سانچی مناسب حمل میعانات گازی نبوده و برای حمل نفت خام ساخته شده بود منتشر شد که سخنگوی شرکت ملی نفتکش توضیحاتی در این مورد به ایسنا ارائه کرد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، محسن بهرامی با بیان این‌که نفتکشی در دنیا به نام نفتکش مخصوص حمل میعانات گازی وجود ندارد، اظهار کرد: کشتی‌های مخزن‌دار به چند دسته تقسیم می‌شوند که در میان آن‌ها کشتی‌های تانکر عادی براساس گواهی‌ای که دارند نفت خام، میعانات گازی، فرآورده‌های نفتی و ... را حمل می‌کنند. در واقع این کشتی‌ها گواهی حمل موارد مذکور را دارند که سانچی از این نوع بوده است.

وی با اشاره به پرداخت خسارت توسط شرکت‌های بیمه، گفت: از سوی دیگر بیمه‌ها حادثه پیش آمده را پذیرفته‌اند و خسارت آن را پرداخت می‌کنند. این موضوع نشان می‌دهد که تخطی نبوده و سانچی مناسب حمل میعانات گازی بوده است در غیر این صورت بیمه‌گر‌ها خسارت را قبول نمی‌کردند.

سخنگوی شرکت ملی نفتکش ادامه داد: این موضوع یک امر عادی است و در قطر و دیگر کشور‌های دنیا میعانات به همین صورت صادر می‌شود. متاسفانه یک فرد غیرکارشناس این مباحث را مطرح کرده و باعث وجود چنین شائبه‌هایی شده است.

بر اساس این گزارش نفتکش ایرانی سانچی در تاریخ ۱۶ دی‌ماه با کشتی فله‌بر چینی کریستال تصادف کرد که باعث حریق نفتکش و غرق شدن آن بعد از یک هفته شد. ۳۲ پرسنل این نفتکش در این حادثه مفقود شدند که تنها پیکر سه نفر از آن‌ها پیدا شد.
 
منبع:ایسنا
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *