صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

تولید نهال درختان در منزل با استفاده از ساده‌ترین امکانات

۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶:۳۳
کد خبر: ۴۰۲۹۸۷
رئیس محیط زیست شهر تهران گفت: می‌توانیم با ساده‌ترین امکانات مانند استفاده از ظرف‌های یکبار مصرف و شیشه‌های بطری آب و نوشابه، بذرهای مربوط به درختان بومی منطقه خود را تبدیل به نهال کنیم.
به گزارش گروه فضای مجازی ، محمدحسین با اشاره به روز درختکاری و تولید نهال در منزل هر ایرانی اظهار کرد:درختکاری جزء اقداماتی است که نه تنها در دین اسلام بلکه در تمام ادیان الهی به عنوان یک کار ارزشمند به آن اشاره و تاکید شده است و ما می‌توانیم علاوه بر درختکاری از درختان موجود در طبیعت و شهر خود مراقبت کنیم.

وی افزود: درختکاری تنها منحصر به یک فصل نیست، بلکه در فصول سال نیز می‌توان این کار را انجام داد.

بازگیر در رابطه با تولید نهال در منازل گفت: هرکدام از ما می‌توانیم با ساده‌ترین امکانات مانند استفاده از ظرف‌های یکبار مصرف و شیشه‌های بطری آب و نوشابه بذر‌های مربوط به درختان بومی آن منطقه را تبدیل به نهال کنیم.

وی ادامه داد: ما در فصل درختکاری هستیم و مردم به فکر کاشت درخت در هر نقطه‌ای هستند، لذا برای کاشت درخت دنبال نهال هستند و برای دریافت نهال به برخی از دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی مانند شهرداری‌ها مراجعه می‌کنند، اما ممکن است آن نهال دریافتی برای منطقه و یا ناحیه مربوطه نباشد که باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

رئیس محیط زیست شهر تهران گفت: تولید نهال می‌تواند در تمام ایام سال صورت گیرد، درختکاری به نوعی یک کار پسندیده است و هر شخصی می‌تواند آن را انجام دهد.
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *