صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

مقایسه لیو با جیوگانیک درست نیست/ کاری به نسبت فامیلی افراد نداریم

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲:۳۸
کد خبر: ۴۰۱۹۷۴
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: نمی‌خواهم لیوی چینی را با جیوگانیک مقایسه کنم چون ما عملکرد مربیان را مدنظر قرار می‌دهیم.

غلامرضا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص حضور لوتار شفر و رالف در ایران که برای هدایت تیم‌های ملی آب‌های آرام مردان و زنان انتخاب شده اند اظهار داشت: این دو مربی با هماهنگی شورای برون مرزی به ایران آمده‌اند و جزو مربیان طراز اول دنیا هستند. بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با آلمانی‌ها داشتیم توانستیم شفر و رالف را جذب کنیم. ان‌شاءالله مشکلاتی که در گذشته داشتیم دیگر تکرار نشود.

وی در مورد این که گفته می‌شود لیو سطح فنی پایین‌تری نسبت به جیوگانیک دارد، گفت: لیو مربی خوبی است که قبلا هم در ایران حضور داشته و عملکرد او را در بازی‌های آسیایی اینچئون دیدیم. این مربی توانست محسن شادی را ظرف چند ماه احیا کند. نمی‌خواهم این مربی را با جیوگانیک مقایسه کنم چون ما عملکرد مربیان را مدنظر قرار می‌دهیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره وضعیت تیم روئینگ جوانان گفت: تیم دختران ایران زیر نظر عیاسی تمرین می‌کنمد. این تیم یک سهمیه المپیک را کسب کرده و برای کسب سهمیه‌های بیشتر عازم اسپانیا خواهد شد.

امینی در خصوص این که گفته می‌شود رئیس کمیته روئینگ فدراسیون قایقرانی با احمد دنیامالی نسبت فامیلی دارد، اظهار داشت: ما کاری به نسبت فامیلی افراد نداریم. چون خیلی‌ها هستند که با هم نسبت فامیلی دارند. پورعسگر از مدت‌ها قبل در روئینگ حضور داشته و ما هم از او راضی هستیم.

وی در مورد انتقادهایی که به سفر 3 نفر از مسئولان فدراسیون قایقرانی به چین شده بود، خاطرنشان کرد: من، دنیامالی و یک مترجم به چین رفته بودیم که دنیامالی هزینه‌های سفرش را خودش پرداخت کرد. ضمن این که هدف از سفر دنیامالی به چین، تنها به خاطر مذاکره با مربی چینی نبود. بلکه با توجه به این که دنیامالی نایب رئیس کمیته آب‌های آرام آسیا است از وجود او حداکثر استفاده را برای قایقرانی آسیا کردیم. بر همین اساس در چین با دبیرکل فدراسیون قایقرانی این کشور مذاکراتی هم داشتیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *