صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

سه سرپرست ادارات کل سازمان تعزیرات معارفه شدند

۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴:۱۳
کد خبر: ۴۰۰۷۹۶
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
مراسم ابلاغ حکم انتصاب سه سرپرست جدید برای ادارت کل سازمان تعزیرات حکومتی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی برگزار شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، مهدی صابری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تعزیرات حکومتی در آئین معارفه سه نفر از سرپرستان ادارات کل این سازمان، ضمن تبریک انتصاب آنان بر لزوم افزایش تلاش و برنامه ریزی برای بهبود اثرگذاری سازمان در احقاق حقوق مردم تاکید کرد.

همچنین محمد بارانی معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان در این مراسم گفت: ۳ انتصاب جدید تاثیر مستقیم بر رویکرد تحولی سازمان دارد چراکه برای پیشبرد رویکرد تحولی سازمان، نخست نیازمند ایجاد محتوای پیشگیری و بعد آموزش آن و در وهله آخر تبلیغ محتوای جدید هستیم و باید به مردم آگاهی لازم در خصوص ساختار و رویکرد جدید سازمانی داده شود.

در ادامه سرپرستان جدید سه اداره کل ستادی سازمان به بیان برنامه‌ها و اهداف کاری خود پرداخته و از تمامی مدیران کل و همکاران حاضر در مراسم درخواست همراهی و تعامل برای دستیابی به اهداف و وظایف سازمانی را داشتند.

لازم به ذکر است، جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در احکام جداگانه‌ای ویدا آزاد را به عنوان سرپرست اداره کل پیشگیری اجتماعی، حمیدرضا منصوری را به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش سازمان و سیدیاسر رایگانی را به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان منصوب کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *