صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

خبر واردات ۱۶۰ تن کود انسانی از ترکیه تکذیب شد

۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵:۳۱
کد خبر: ۳۹۹۹۷۸
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
شماره تعرفه ذکر شده در برخی رسانه‌ها مربوط به گل ولای و فاضلاب است نه کود انسانی که در صنایع شیمیایی کاربرد دارد، با این وجود برای این ردیف تعرفه نیز طی سال‌های ۹۵ و ۹۶هیچگونه ثبت سفارشی انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ، با توجه بر انتشار خبری با موضوع واردات ۱۶۰ تن کود انسانی از ترکیه  از سوی برخی رسانه ها، سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: شماره تعرفه ذکر شده در برخی رسانه‌ها مربوط به گل ولای و فاضلاب است نه کود انسانی که در صنایع شیمیایی کاربرد دارد، با این وجود برای این ردیف تعرفه نیز طی سال‌های ۹۵ و ۹۶هیچگونه ثبت سفارشی انجام نشده است.

گفتنی است پیش از این سهل آبادی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران هفته گذشته اظهار نظری در مورد واردات عجیب مطرح کرده بود.

وی در توضیح واردات عجیب و غریب به کشور گفته بود: سال گذشته ۱۶۰ تن کود انسانی را از ترکیه وارد و ده‌ها مورد پتو به ارزش میلیون‌ها دلار وارد کردیم که در چند مورد با کرک حیوانات غیر شرعی بوده است.

سهل آبادی افزود: سیگار برگ وارد کردیم که ارزش هر نخ آن ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان است، همچنین چند میلیون دلار لاک آرایش و لیوان‌های گیلاس، تنباکوی میوه‌ای و خاکستر برای گلکاری در پشت بام وارد کردیم.


برچسب ها: ترکیه واردات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *