صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بازدید هیات قضایی از کمپ‌ مستقر در دامنه کوه دنا / دیدار رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده جانباختگان سانحه هواپیمایی تهران- یاسوج

۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸:۲۸
کد خبر: ۳۹۹۴۸۶
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیات قضایی با حضور در کمپ مستقر در دامنه کوه دنا از نزدیک پیگیری‌های مربوط به انتقال اجساد به پایین قله و پزشکی قانونی را مورد بررسی قرار داد.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی گفت: هیات قضایی مرکب از اعضای شورای قضایی و معاونین با حضور در کمپ مستقر در دامنه کوه دنا از نزدیک پیگیری‌های مربوط به انتقال اجساد به پایین قله و پزشکی قانونی را مورد بررسی قرار دادند.
 
 

وی ضمن تشکر از کلیه کسانی که در ارایه خدمات فعالیت داشتند با حضور در میان خانواده‌های جانباختگان حاضر در محل حادثه با آن‌ها ابراز همدردی کرد و از  ستاد پشتیبانی و محل ارائه کمک های مردمی  در منازل شخصی در شهر سی سخت نیز بازدید و از زحمات آنان تقدیر کرد.
 

این مقام قضایی همچنین با حضور در منزل سه تن از قربانیان حادثه سقوط هواپیما با قرائت فاتحه و ابراز همدردی،  برای آن عزیزان سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر را از محضرحق تعالی مسئلت نمود.
 

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد:موضوع را جهت سرعت بخشیدن به انتقال اجساد و سایرامور تا پایان مورد رصد و بررسی قرار می‌دهیم.


انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *