صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

کاروان‌های ارزان قیمت عتبات در راه است!

۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰:۵۵
کد خبر: ۳۹۶۸۶۴
سازمان حج و زیارت با اجرای طرح «ابرار» ویژه اعزام کاروان‌های ارزان قیمت عتبات می‌کوشد ضمن ارائه خدمات در مسیر کاهش هزینه‌های زائران گام بردارد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، سازمان حج و زیارت در رویکردی جدید اعزام کاروان‌های ارزان قیمت عتبات عالیات را همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر آغاز کرد.

این اعزام‌ها ۷ روزه (۶ شب) با قیمت کمتر از یک میلیون تومان و با رعایت کلیه استاندارد‌های مربوطه و داشتن پوشش‌های بیمه‌ای، درمانی و امنیتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت و توسط شرکت شمسا اجرا می‌شود.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی استان‌های خود نسبت به ثبت نام در این گروه‌ها اقدام کنند.

حمید محمدی رئیس سازمان حج و و زیارت خاطر نشان کرد: در کنار اعزام‌های متمرکز به عتبات، اعزام‌های استانی مدنظر این سازمان قرار گرفته و بر همین اساس هر استان با توجه به ظرفیت ویژه و فوق‌العاده خود که شاید سطح اسکان زائرین متفاوت‌تر باشد برای بسته‌های سفر‌های نوروزی اقدام خواهند کرد. برای مثال اسکان در حسینیه‌ها بر عهده دفاتر استانی سازمان حج و زیارت است و با این کار می‌کوشیم ظرفیت برنامه‌ریزی شده اعزام ۱۲۰ کاروان برای اعزام سفر‌های نوروزی بیشتر شود. ضمن اینکه تنوع در اعزام به عتبات به شرطی که اعزام‌ها و اقدامات آن‌ها تحت مدیریت و اشراف سازمان حج و زیارت باشد وجود دارد همچنین جزئیات هتل‌ها، قیمت، امنیت، خدمات پزشکی و تغذیه از موارد مدنظر سازمان حج و زیارت است.

مدیرکل جدید عتبات عالیات سازمان حج و زیارت پیش از این از پیگیری راهکار‌های کاهش هزینه سفر به عتبات عالیات و راه‌اندازی کاروان‌های ارزان قیمت خبر داده بود.
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *