صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

قدرشناسی از حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن، در گرو مبارزه بی‌امان با فقر و فساد و تبعیض است

۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۹۶۷۱۳
دسته بندی‌: سیاست ، گزارش و تحلیل
حجت‌الاسلام و‌المسلمین رئیسی عصر امروز در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون اظهار داشت:حضور حماسی وحدت آفرین و بی سابقه مردم ایران در جشن ملی ۲۲ بهمن امسال، چند پیام مهم داشت، اول نه به مداخله و طمع ورزی خارجی، دوم نه به یأس آفرینی و ناامیدی و سوم نه به کشمکش های سیاسی و تفرقه افکنی های داخلی.

به گزارش گروه سیاسی ، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون اظهار داشت:حضور حماسی وحدت آفرین و بی سابقه مردم ایران در جشن ملی ۲۲ بهمن امسال، چند پیام مهم داشت، اول نه به مداخله و طمع ورزی خارجی، دوم نه به یأس آفرینی و ناامیدی و سوم نه به کشمکش های سیاسی و تفرقه افکنی های داخلی.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم به فراخوان "همه خواهند آمد" که رهبر حکیم انقلاب سردادند، پرشورتر و مستحکم‌تر از همیشه به صحنه آمدند و فریاد زدند که این لشکر عظیم به عشق رهبر آمده است.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین رئیسی افزود: دیروز روز وفاداری ملت به انقلاب اسلامی بود و امروز که بار دیگر حجت بر مسئولان تمام شده، نوبت ما مسئولان است که برای گره گشایی از معیشت مردم، مبارزه با فساد و هدایت کشور به سوی قله های پیشرفت، اقدام انقلابی کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد:پاسخ متناسب به حضور پرشور مردم که علیرغم گله مندیهای بحق آنان از مشکلات انجام شد، دمیدن در آتش تفرقه و بیان سخنان جناحی و انتخاباتی نبوده و نیست.

وی خاطرنشان کرد: قدرشناسی از این حضور پرشور، در گرو مبارزه بی‌امان با فقر و فساد و تبعیض است.

رئیسی در انتها افزود:امروز، روز امید آفرینی است، اما نه فقط با حرف زدن، بلکه با کار عالمانه و مجاهدانه برای ساختن آینده ایران اسلامی.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *